УЗД судин нижніх кінцівок. Допплерометрия і доплерографія судин нижніх кінцівок в Дніпрі

Доплерографія судин нижніх кінцівок - це ультразвукова діагностика (УЗД судин нижніх кінцівок) дозволяє показати кровотік в судинах в реальному часі в звуковому, графічному і кількісному вигляді і оцінити параметри стану судин ніг. Допплерометрия обстеження судин в режимі реального часу. Доплерографія дослідження, записане на диск або інший носій, для повторного перегляду.

Допплер судин нижніх кінцівок включає дослідження таких венозних судин:

• великої підшкірної вени
  • нижньої порожнистої вени
  • стегнової вени
  • повздошной вени
  • малої підшкірної вени
  • глибоких вен
  • гомілки підколінної вени

В ході допплер дослідження оцінюється стан венозного кровотоку - спроможність клапанів вен нижніх кінцівок, виявляється прохідність глибоких вен нижніх кінцівок. Після проведення УЗД судин нижніх кінцівок, за результатами перерахованих вище показників, приймається постанова про характер зміни потоку крові в судинах ніг і його рівномірності або нерівномірності у випадках закупорки або звуження просвіту. Дана патологія може бути наслідком наявності тромбу або присутністю атеросклеротичних бляшки або ж запалення. В ході діагностики доктор оцінює компенсаторний потенціал кровотоку, наявність будь-яких анаомалій ходу, аномалій будови судин. Виявляються різні перегини, звивистості в венах, може бути виявлена ​​здавленість вени ззовні -мишцамі або рубцями.

Симптоми, при яких виникає необхідність пройти доплер судин нижніх кінцівок.

• постійне відчуття тяжкості в ногах
  • втома при ходьбі
  • часті болі в ногах
  • присутність варикозної хвороби
  • часте виникнення набряклості ніг
  • відчуття поколювання на шкірі ніг
  • підвищена чутливість ніг до холоду
  • ноги швидко замерзають навіть якщо температура навколишнього середовища нормальна
  • при цукровому діабеті
  • при болях в ногах у нічний час
  • операції перенесені на судинах ніг
  • виникнення на шкірі гомілок ніг виразок.

Підготовка до доплерографії ніг

• Ніякої спеціальної підготовки доплерографія судин ніг не вимагає. Не потрібно також скасування препаратів, при лікування вен і артерій. Якщо в даний період ви носите спеціальний компресійний білизна, то при проходження УЗД судин ніг необхідно буде усунути з посади. Як проводиться доплерографія нижніх кінцівок Перед початком обстеження - УЗД судин нижніх кінцівок, на поверхню ніг наноситься трохи гелю, призначенням якого є усунення перешкод, пов'язаних з попаданням повітря між досліджуваної поверхнею і датчиком. Огляд судин ніг проводиться спочатку в положення лежачи. Пацієнт лежить на кушетки з зігнутими в колінах ногами. Наступним етапом є дослідження судин ніг у пацієнта у вертикальному положенні. У нашому діагностичному центрі «Довіра» в Дніпрі допплерометрию судин нижніх кінцівок проводить досвідчений і грамотний лікар УЗД, який має великий досвід в даному напрямку. Дослідження проводиться на надсучасному обладнання, за допомогою якого можна виявити найменші відхилення і поставити точний діагноз. Час проведення процедури не більше 40 хвилин. Дослідження не має вікових обмежень. Доплер діагностика абсолютно нешкідлива і безболнзненная і безпечна, але разом з цим дуже інформативна.

Хвороби, які можуть бути виявлені в ході проведення допплерометрії судин нижніх кінцівок:

• Тромбоз глибоких вен нижніх кінцівок - патологія, в ході якої утворюються згустки крові, що заважають відтоку крові з ніг. При цьому захворювання виникає набряк ніг, біль в гомілковостопному суглобі під час руху. Облетірующій ендартеріїт - при даному захворювання відбувається звуження і запалення дрібних судин ніг. Ознаками захворювання можуть бути втома і больові відчуття при хотьбе, можуть образовивться трофічні виразки, шкіра на ногах стає холодніше. Облітеруючий атеросклероз - на відміну від облетірующей ендартеріїт це захворювання великих судин. в більшості випадків зустрічається п віці 40 років і старше. А ознаки захворювання дуже схожі з облетірующей ендартеріїт. Варикоз ніг - патологія, при якій образунтся застій венозної крові в ногах і ділянки розширених вен. Симптоми варикозної хвороби такі - виникнення набряків, часте відчуття тяжкості в ногах. Шкіра на ногах темніє, проявляються вени під шкірою. іноді може початися утворення трофічних виразок.

Нагадуємо: Жодна стаття чи веб-сайт не зможуть поставити Правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатись на прийом до спеціаліста прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом