Фотодерматит або фотодерматоз. Лікування і профілактика.

Симптоми фотодерматиту або фотодерматозу:

У більшості випадків симптоми фотодерматозу нагадують звичайну шкірну алергію. Навіть після недовгого перебування на сонці у людини з'являються почервоніння на шкірі, що супроводжуються сверблячкою, печіння. На ділянках, що не прикритих одягом, з'являються висипання, що нагадують кропивницю. Перша стадія це поява маленьких пузирчикам. Якщо вчасно не вжити всіх заходів щодо усунення сонячної алергії, то все це призводить до розвитку гігантської кропивниці. Може статися набряк, аж до шокового стану людини.

Причини виникнення:

• Сонячна алергія може виникати у людей, які страждають захворюваннями печінки, надниркових залоз або нирок.
  • Провокуючим фактором може стати вагітність.
  • Люди, які беруть ліки протизапальної дії слід утриматися від багатогодинного перебування на пляжі.
  • Велика ймовірність виникнення алергії при надмірному перебування на сонці у людей з дуже світлою шкірою і світлим волоссям. Це пов'язано з тим, що люди таким видом шкіри майже позбавлені меланіну в шкірі і тому природний захист шкіри на сонячне вплив мінімальна, а іноді і зведена до нуля.

Профілактика виникнення фотодерматиту або фотодерматозу.

• У сонячну погоду, необхідно вибирати відповідну одяг-найбільше підійде одяг з тканин до складу яких входять натуральні волокна, які захищають шкіру від палючих сонячних промені і в місці з цим дають шкірі вільно дихати. Обов'язково необхідно одягати головні убори і не нехтувати носінням сонячних окулярів. Дуже до речі будуть красиві парасольки від сонця. Вони дуже добре захищають від сонця, і до того ж виглядають дуже стильно, жіночно і мило. Косметологи рекомендують використовувати спеціальні сонцезахисні креми і гелі. Наносити ці засоби необхідно на всі незахищені одягом ділянки шкіри. Сонцезахисні креми повинні містити в собі захист як від ультрафіолету так і від інфрачервоних променів. Причому використовувати необхідно креми і гелі з максимальним захистом, тим більше на пляжі. Перебування на сонці необхідно обмежувати як по тривалості так і за часом доби. Найбезпечніші години перебування на сонці з 6 до 10 годин ранку і з 16 до 19 годин вечора. Не можна знаходиться на відкритому сонці з 10 до 16 годин. Найкраще в цей час найбільшої сонячної активності перебувати в приміщення або, одягнути легкий одяг з довгими рукавами, і посидіти в тіні. Перед поїздкою на морське узбережжя, особливо в далекі теплі країни, де сонячна активність максимально висока і не звична для нашої шкіри, протипоказано робити будь-які серйозні косметологічні процедури - шліфування, пілінги.

Перед поїздкою на море під час подорожі не можна приймати лікарські препарати, що підвищують чутливість шкіри до УФ-променів.

• висипання,
  • лущення,
  • сверблячка в більшій чи меншій мірі.

Плями, на місці висипань, після самостійно вирішити висипань, або після проведення лікування за допомогою гормональних препаратів або мазей. Больові відчуття на місці тріщин, при долонно-підошовної локалізації.

Особливості перебігу псоріатичного захворювання в залежності від локалізації процесу.

• Лікування фотодерматиту або фотодерматозу.
  • Справитися з найнеприємнішим проявом фотодерматиту - сверблячкою - допоможуть спеціальні мазі, до складу яких входить цинк або ланолін.
  • Лікар призначить прийом антигістамінні препаратів
  • При необхідності лікар дерматолог може прописати і застосування гормональних мазей, і гормональних ліків у вигляді таблеток, які застосовуються до будинку.
  • Можливе призначення препаратів, що нормалізують функціюпечені, що поліпшують обмін речовин, сприяють регенерації (відновленню) шкіри. Як правило, це антиоксиданти, вітаміни групи В, вітаміни Е і С, нікотинова кислота.
  • Виникнення фотодерматиту так само може свідчити про наявність будь-яких прихованих захворювань або зниженні імунітету.

Лікування може тривати від кількох днів до кількох тижнів:

• При прояв фотодерматиту найправильнішим рішенням буде звернення за консультацією до фахівця - лікаря дерматолога, алерголога.
    Лікар призначить ретельне медичне обстеження, а потім, вже за результатами обстеження, призначить необхідне індивідуальне лікування. Можливо, буде потрібно консультація та інших фахівців, наприклад гастроентеролога, уролога, гінеколога, ендокринолога.

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38