Висівкоподібний або різнокольоровий лишай.

Висівковий лишай - захворювання шкіри, яке найчастіше зустрічається у молодих людей у віці від 15 до 45 років. Діти і літні люди страждають від цього захворювання набагато рідше. Найчастіше ураження висівкоподібним позбавляємо у дітей відбувається, як наслідок наявності у дитини таких захворювань як цукровий діабет, туберкульоз, порушення роботи шлунково-кишкового тракту, ослаблення імунної системи. У літніх людей ураження шкіри висівкоподібним лишаєм відбувається в ході присутності в організмі хронічного захворювання.
Висівковий лишай - грибкове ураження самого верхнього шару шкіри.

Фактори, які привертають до появи висівкового лишаю:

• підвищена пітливість
  • фізіологічно неправильне відлущування верхнього шару шкіри - епідермісу
  • хронічне захворювання
  • порушення вуглеводного, мінерального обміну, білкового обміну, жирового обміну
  • перевтома
  • особливості PH-шкіри

Висівковий лишай ще називають різнокольоровий, кольоровий або сонячний лишай. Ця назва даний вид позбавляючи отримав через те, що висипання бувають різних кольорів - жовто-корічневай, буро-коричнева, червоно-коричнева, рожево-коричнева, рожево-жовта. У одного і того ж людини одночасно може бути різна як форма обриси плям так і колір плям. У літній період, після прийняття сонячних ванн, плями висівкоподібного позбавляючи стають більш помітні, набуваючи білий відтінок.

Основні симптоми висівкоподібного або кольорового позбавляючи:

• Плями різної форми, розміру, кольору.
  • Легкий свербіж, але досить рідкісний.

Лікування висівкоподібного або кольорового позбавляючи процес досить тривалий. Різнобарвний або висівковий лишай є рецидивуючим захворюванням. Якщо на появу захворювання впливає хімічний склад поту, то змінити склад поту і тим самим уникнути повторного прояви захворювання, на жаль, не можливо. Але можливо зробити деякі методи профілактики, завдяки яким рецидиву можна уникнути або звести до мінімуму.

Доктором дерматологом може бути призначено наступне лікування:

• Нраконазол по 100 мг / на добу, протягом 2-4 тижнів. Дорослій людині іноді лікар може збільшити дозу, призначивши 200 мг / на добу. таблетки необхідно приймати після їжі.
  • Місцеве лікування - 5% саліцилової-резорціловий спирт наносять ватним тампоном 2 рази в день протягом 2 тижнів
  • Можливе застосування Ламікон, кетоконазол у вигляді мазі, крему, спрея. Можливе застосування 2% йод-саліцилового спирту, борово-саліциловий спирт. Обов'язково необхідно використання спиртових розчинів для того, щоб прибрати, відлущити хворий верхній шар. Плями отрубевидного або різнобарвного лишаю стають під впливом ультрафіолету менш помітними, але лікування не відбувається. Пацієнтам рекомендується загоряти після курсу лікування для того, щоб шкіра стала за кольором однорідна і зникли залишкові зміни в кольорі.

Профілактика кольорового або висівкового лишаю.
Дотримання гігієни шкіри.

• Якщо у людини спостерігається надмірна пітливість, яка є одним з чинників, що провокує наступ захворювання, то необхідно пройти відповідне лікування, спрямоване на усунення підвищеної пітливості.

Висівкоподібний або різнокольоровий лишай захворювання рецидивуюче, тому люди, які перенесли це шкірне захворювання повинні час від часу з метою профілактики протирати шкіру 2% саліциловим спиртом, оцтом. Особливо це важливо в теплий період, коли людина починає потіти, що може викликати рецидив. Можливе використання такої схеми для профілактики висівкоподібного лишаю. За місяць, до моменту коли зазвичай може початися рецидив захворювання, необхідно почати таке профілактичне лікування: 1 тиждень - змащувати місця висипання 4-8% оцтом 1 раз в день кожен день, 2 тиждень - змащувати оцтом місця висипання через день (5-4 рази в тиждень), 3 тиждень - через 2 дня (3 рази в тиждень), 4 тиждень - 1 раз в тиждень. Таким чином, наступ рецидиву можна звести до нуля

Висівкоподібний або кольоровий лишай не є протипоказанням для перебування хворого в колективі як в дитячому, так і дорослому.

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38