Псоріаз. Причини виникнення. Лікування псоріазу.

Псоріаз - хронічне неінфекційне захворювання, найчастіше вражає шкіру. У деяких випадках зачіпає і віддалені органи, наприклад суглоби. Псоріаз є одним з найбільш важко виліковних, болісних хвороб. Але разом з цим одним з найпоширеніших. За даними медичної статистки в нашій країні це захворювання спостерігається у кожного 13 жителя. Це захворювання при якому на поверхні шкіри з'являються сухі підняті над шкірою сухуваті плями, їх називають псоріатічнимі бляшками. Псоріатичні бляшки може бути покрита значна частина шкіри.

В даний час існує дві точки зору на причини псоріазу - шкірна і аутоімунна. Кожна має своїх прихильників і побічно підтверджується медичними факторами.

• Точно, що є причиною виникнення псоріазу, на даний момент не встановлено, але знайдені ті фактори ризику, які можуть спровокувати початок виникнення псоріазу.
  • Генетична схильність. За даними медичної статистики, якщо один з батьків страждає на псоріаз, то ризик розвитку псоріазу у дитини становить 8%. Якщо ж на псоріаз хворі обоє батьків, то вже ризик виникнення псоріазу у дитини становить від 45 до 60%.
  • Перенесений стрес. За статистикою більше 70% людей, у яких є це захворювання підтверджують, що перед тим як захворювання виникло вони пережили якийсь сильний стрес.
  • Тип шкіри. Найчастіше, псоріаз спостерігається у людей, що мають сухий тип шкіри. Люди мають жирний тип шкіри набагато рідше страждають цим захворюванням.

Спровокувати виникнення псоріазу може бути прийом деяких медичних препаратів. До цього числа відносяться протисудомні препарати:

• заспокійливі, антидепресанти
  • хвороби щитовидної залози
  • механічне пошкодження шкіри
  • зниження імунітету

Які негативні наслідки можуть виникнути у людей мають псоріаз, і чому псоріаз є досить серйозним і грізним захворюванням,псориатическая артропатия, тобто ураження суглобів.

• Це можуть бути колінні суглоби псориатическая нейродістрофія - псоріатичний пошкодження нігтьових пластин, причому як на руках так і на ногах у людей мають псоріаз, знижена чутливість тканин до інсуліну. Це загрожує, особливо у літніх людей розвитком цукрового діабету II-го типу у людей, які страждають від псоріазу, знижена продукція мелатоніну, гормону шишкоподібної залози, яка відповідає за наш сон виникнення певних психологічних проблем, люди мають псоріаз досить часто страждають від депресивних станів

На даний момент відомо безліч видів псоріазу. Кожен з них проявляється клінічно по-різному. Але існують і загальні симптоми цієї хвороби.

• висипання,
  • лущення,
  • сверблячка в більшій чи меншій мірі.

Плями, на місці висипань, після самостійно вирішити висипань, або після проведення лікування за допомогою гормональних препаратів або мазей. Больові відчуття на місці тріщин, при долонно-підошовної локалізації.

Особливості перебігу псоріатичного захворювання в залежності від локалізації процесу.

• Прояв в області волосистої частини голови. Висипання, лущення, які вкрай складно піддаються вичісування. Ці утворення можуть збиратися разом з волоссям в грудочки.
  • На обличчі, на тулубі, на ногах, на руках - висипання, лущення, свербіж.
  • На долонних і підошовних поверхнях. Загальним на долонях і підошовної поверхні є те, що процес досить швидко захоплює всю поверхню долоні або підошви.
  • На долонях - поверхню ураження менш груба менш щільна, тріщини є, але вони не такі глибокі як на підошвах. пересушена шкіра
  • На підошовних поверхнях висипання локалізується по всій поверхні, утворюється досить груба кірка з активним лущенням, утворюються глибокі криваві тріщини. Все це ускладнює пересування.
  • Ураження нігтьових пластинок. Спочатку з'являються невеликі світлі сірі потім темні точки, швидко між собою з'єднуються і зливаються
  • Нігтьова пластинка може спочатку истончаться, відходити самостійно. Може, навпаки, нігтьова пластинка почати потовщуватись, її край ставати пухкий, зламаний з біло-жовтими нашаруваннями лусочками.
  • Артропатіческій псоріаз - це коли в процес втягуються суглоби. Тугоподвижность, болі в суглоба. Дуже сильне обмеження в рух.

Існує три основних стадії псоріазу:

• Прогресуюча. Для цієї стадії характерне утворення набрякла папул яскраво-червоного кольору, що утворюють осередки.
  • Стаціонарна. Папули на цій стадії стають більш блідими і плоскими, збільшення їх кількості та розміру зупиняється, осередки набувають чітко-виражену округлу форму.
  • Регресуючим. На даній стадії вогнища пропадають, на місці них з'являються гіперпігментовані зони.
  • Лікування псоріазу в нашій клініки «Довіра» передбачає: Комплексну діагностику, в ході якої буде виявлена справжня причина захворювання. Підбір індивідуального лікування, виходячи з особливостей вашого організму. Усунення інфекцій та інших уражень організму (вірусів, грибів, паразитів). Відновлення шкірного покриву. Очищення всього організму. Реабілітаційні заходи по відновленню загального імунітету всього організму і відновленню нервової системи.

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом