Дерматоскопія в Дніпрі

Одним з основних і найбільш прогресивним діагностичним дослідження новоутворень шкіри є дерматоскопія. Що ж таке дерматоскопія? Де можна зробити дерматоскопію в Дніпрі? Родимки є на тілі кожної людини. Деякі родимки або невуси (медична назва родимки) були у людини ще з народження, деякі з'являються протягом життя - це норма.

Різні життєві етапи, такі як підлітковий період, вагітність, похилий вік - можуть провокувати більш інтенсивне поява нових родимок, або ж зростання або зміна форми, розміру, забарвлення вже наявних родимок.
Не всі родимки однакові і нешкідливі. Деякі можуть бути злоякісними або переродиться в злоякісні утворення. Тому необхідно знати деякі факти, коли необхідно обов'язково звернутися до лікаря дерматоонколога, виявивши у себе на тілі підозріле новоутворення. Про це можна прочитати в нашій статті: «Родимки. Що це? Секрет жіночої чарівності. Або привід для тривоги. Чи потрібно видаляти родимки »

В даний час діагностика родимок проводиться за допомогою дерматоскопія. Дерматоскопія - сучасний безболісний метод дослідження будь-якого новоутворення без операційного втручання за допомогою спеціального приладу дерматоскопи і спеціальної лупи з підсвічуванням з великим збільшенням.

Дерматоскопія метод за допомогою якого на екрані комп'ютера можна отримати якісне кольорове зображення досліджуваної області з високою роздільною здатністю для точної і достовірної діагностики новоутворень шкіри. За допомогою дерматоскопія лікар і пацієнт отримують можливість побачити відеозображення захворювання до і після пройденого лікування, можливе отримання відеознімки на будь-якому етапі лікування.

Дерматоскопія надає унікальну можливість детально побачити і обстежити зміни форми і кольору тканин новоутворення, функціональні і структурні зміни за рахунок електронного збільшення (від 20х до 800x).
Відеозапис зроблена на комп'ютері дозволяє зберегти і накопичувати зображення невуса протягом всього періоду спостереження або лікування, порівнювати зображення.

Основне завдання, яке переслідує дерматоскопія це визначити доброякісність або злоякісність. Всі освіти на шкірі можна побачити і неозброєним оком, але саме за допомогою дерматоскопи збільшену і виведену на екран комп'ютера картинку новоутворення можна дуже грунтовно вивчити. Переглянути симетричність родимки, діаметр, займану площу, периметр, нерівність меж і структури, пігментні включення, судини. Всі ці показники говорять про доброякісність або непридатність досліджуваного невуса. Адже саме не симетричні родимки, распливчівость її кордонів, неоднорідність структури і говорити про злоякісному характері родимки.

Дерматоскопія обстеження, яке не має протипоказань, його можна проводити всім і в будь-якій ситуації. Дерматоскопію можуть пройти і діти, якщо є вроджені великі пігментні освіти, що вимагають спостереження. І вагітні жінки, а також жінки годують грудьми, адже саме період вагітності і лактації, є одними з періодів протягом яких можливо більш часта поява нових родимок і зміна розміру, структури, кольору вже наявних раніше невусів. При проведенні дерматоскопія використовується оптична система, джерело поляризованого світла і спеціальна рідина. На поверхні родимки розміщується контактна поверхня дерматоскопи, зображення виводиться на екран монітора, тобто процедура абсолютна нешкідлива, що не травматична, на відміну від інших методів дослідження родимки і не вимагає спеціальної підготовки.

Дерматоскопію необхідно пройти в ряді таких випадків:

• якщо вже існуюча родимка за короткий період часу змінила свій колір, розмір, форму
  • поява нової швидкозростаючою родимки - привід пройти дерматоскопію, травмування родимки,
  • перед тим як видалити родимку з естетичних показаннями, необхідно переконається в безпеці цієї процедури,
  • якщо у ваших найближчих родичів були діагностовані випадки меланоми або іншого виду раку шкіри.
  • якщо число родимок на вашому тілі велике (більше 50) і постійно з'являються нові невуси,
  • якщо давно існуюча або вроджена родимка, розташована в місці постійного тертя і періодично запалюється.
  • якщо ви хочете бути впевнені в доброякісності будь-якого наявного у вас освіти на шкірі.

У нашої клініки «Довіра» (м.Дніпро) дерматоскопія проводиться досвідченими фахівцями дерматоонеологамі, які мають великий позитивний досвід роботи в даному напрям. Після проведення дерматоскопія доктор відразу ж може поставити діагноз про злоякісності або доброякісності дослідженого новоутворення і призначити правильне лікування. Дерматоскопія дуже актуально на ранніх стадіях розвитку меланоми та інших злоякісних утвореннях на шкірі. У цьому випадку лікування щадне, а прогноз для життя пацієнта сприятливий. Необхідно знати і пам'ятати, що чим раніше виявляється захворювання, тим простіше, менш болючіше його лікувати.

Кожній людині необхідно стежити за утвореннями наявними на його тілі. І в разі найменшої підозри необхідно звертатися до лікаря і пройти чудове нешкідливе обстеження - дерматоскопія. Фахівці нашої клініки «Довіра» нададуть вам найякісніше діагностичне обстеження - дерматоскопія в місті Дніпрі будь-якого новоутворення шкіри.

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38