Кардіограмма або електрокардіограмма.

Електрокардіограма серця (кардіограма серця) – діагностичне захід метою якого є виявлення захворювань серцево-судинної системи.

Електрокардіограма серця є відносно недорогий але ефективної діагностикою таких захворювань серцево-судинної системи:

• інфаркт міокарда
  • ішемічна хвороба серця
  • гіпертонічна хвороба
  • атеросклероз
  • ревмокардит
  • стенокардія
    Електрокардіограма серця або ЕКГ-діагностика в ході якої можна виявити практично будь-які порушення в роботі серцево-судинної системи.

Основні переваги ЕКГ серця:

• висока інформативність діагностики
  • кардіограма серця процедура відносно недорога, доступна широкому колу пацієнтів,
    сама процедура кардіограма серця проходить, без будь-яких негативних або хворобливих відчуттів для пацієнта
  • ЕКГ серця процедура абсолютно нешкідлива, що не приносить організму ніяких негативних наслідків
  • можливість проходження діагностики будь-яку необхідну кількість разів, що дуже корисно при спостереженні за ходом лікування і в профілактичних цілях

Коли і кому необхідно пройти кардіограму серця?

Кардіограму серця необхідно негайно пройти якщо:

• ви відчуваєте які-небудь неприємні відчуття або болі в області серця
  • необхідність зробити кардіограму серця виникає, якщо у пацієнта високий артеріальний тиск
  • підвищене серцебиття, аритмія, перебої в роботі серця
    задишка

Профілактична кардіограма серця рекомендується в наступних випадка:

• якщо ваш вік 40 років і більше
  • як планове профілактичне обстеження при захворюваннях серця
  • спадкова схильність до серцево-судинних захворювань
  • людям часто відчувають стрес
  • людям які займаються важкою фізичною працею
  • страждають на гіпертонічну хворобу
  • завзятим курцям
  • якщо рівень холестерину і цукру в крові високий
  • різнопланові захворювання внутрішніх органів
  • захворювання нервової системи
  • при гіпертонічній хворобі

Яким чином проходить діагностика серця?

• Пацієнт розташовується на кушетці. Необхідно розслабитися, лежати спокійно, виконувати всі прохання лікаря робить кардіограму. В області грудей, зап'ястя, щиколоток прикріпляються спеціальні датчики - електроди. Проводиться запис роботи серця. Лікар кардіолог розшифровує і аналізує отриманий запис кардіограми серця і складає остаточний висновок. У деяких випадках пацієнту рекомендують зробити повторну ЕКГ після фізичного навантаження.

Кардіограму серця в Дніпрі можна зробити в нашому діагностичному центрі «Довіра». На консультації кардіолог зробить ЕКГ серця і дасть повну і грамотну розшифровку. Якщо виникне необхідність кардіолог призначить відповідне лікування або рекомендації щодо подальшого режиму, виходячи з результатів отриманої діагностичної процедури.

В даний час хвороби серцево-судинної системи дуже помолодшали. У цьому винні і неправильне харчування, постійні стреси на роботі, неправильний режим дня, небажання займатися фізичними вправами, і безліч інших факторів відразу і залежних від нас і не залежать. Тому консультація кардіолога необхідна кожній людині як мінімум 1 раз на рік. Лікарі кардіологи рекомендують робити профілактичне обстеження стану роботи серця - кардіограму серця обов'язково з метою профілактики абсолютно всім людям. Навіть якщо ви відчуваєте себе добре рекомендуємо вам 1 раз в рік зробити кардіограму серця. Це дозволити або повністю виключити хвороба, або виявивши незначні відхилення в роботі серця провести ряд профілактичних заходів, що позитивним чином відбитися на роботі серця і не дасть в подальшому розвинутися ніяким негативним патологій.

З послугами інших фахівців нашого багатопрофільного центру "Довіра" в Дніпрі можна ознайомитися в розділі "Наші послуги"

Нагадуємо: Жодна стаття чи веб-сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
                                                                                        Необхідна консультація лікаря.
                                                                       Записатись на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                  ☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом