Загальний аналіз крові

Загальний аналіз крові або як його ще називають клінічний аналіз крові один з найбільш часто призначаються аналізів. Лікар може запропонувати вам здати кров, якщо це тривале застуда, в ході профілактичного огляду, як одне з діагностичних заходів при консультації у вузькопрофільного фахівця, підготовка до операції, для спостереження над процесом лікування і т.п.

Розглянемо основні показники входять в загальний аналіз крові, що позначає кожен з них і про що говорить підвищення або зниження показників загального аналізу крові.

• Гемоглобін (HGB) - це особливий білок який транспортує кисень. Рівень гемоглобіну знижений при анемії. У цьому випадку людина відчуває підвищену стомлюваність, погано переносить фізичні навантаження. Підвищений рівень гемоглобіну може бути якщо у людини зневоднення. Наприклад він втрачає вологу в зв'язку з діареєю з посиленим сечовиділенням або наприклад підвищений потооделеніе при жаркому кліматі веде до надмірного підвищення гемоглобіну
  • Рівень еритроцитів (RBC). Еритроцити це червоні клітини крові. Знижений кровеное еритроцитів говорить про анемії. Знижений рівень може бути при прийнятті людиною великого обсягу води - два літри і більш за дуже короткий проміжок часу називається це гіперволемічна удар. В ході прийняття великої кількості води, кров стає рідкою і рівень еритроцитів знижується. Підвищений рівень еритроцитів буває при запальних процесах в організмі людини або при станах організму пов'язаних з зневодненням.
  • Кольоровий показник крові - це співвідношення рівня гемоглобіну і рівня еритроцитів. Цей показник буває знижений при залізодефіцитної анемії. Підвищений колірний показник може вказувати на і B12-дефіцитну анемію і фолиеводефицитная анемія.
  • Тромбоцити (PLT) - клітини крові відповідають за її згортання. Знижений рівень тромбоцитів буває у вагітних жінок, при анемії і ряді інших захворювань. Підвищений рівень тромбоцитів буває при запальних захворюваннях, деяких онкологічних захворюваннях і при різних запальних процесах в організмі.
  • Лейкоцити (WBC) - білі клітини крові, клітини, які відповідають за наш імунітет. Знижений рівень лейкоцитів буває при ряді онкологічних захворювань, при вживанні деяких лікарських препаратів, що знижують імунітет, таких як цитостатики. Підвищений рівень говорить про інфекційних і запальних захворюваннях.
  • Лімфоцити - це одна з різновидів лейкоцитів, що відповідає за імунну відповідь. Нижче норми рівень лімфоцитів знижується при тривалих стресових станах організму, при пригніченні імунітету, при прийомі кортикостероїдів - препаратів аналогічних гормонів надниркових залоз. Підвищений рівень лімфоцитів говорить про наявність інфекційних захворювань, коли організм намагається боротися з інфекцією.
  • ШОЕ - швидкість осідання еритроцитів - показник, який характеризує наявність або відсутність в організмі запальних процесів. Якщо показник ШОЕ нижче норми, це говорить про згущення крові. Якщо показник ШОЕ високий це говорить про наявність запального процесу. У цьому випадку швидкість осідання еритроцитів зростає
  • Еозинофіли - еузонофільние гранулоцити - різновид лейкоцитів. Якщо показник еозинофілів підвищений це може говорити про алергічні захворювання або наявності глистів.

Показники загального аналізу крові норма:

Показники

Лімфоцити Чоловіки
18-40%
24-54%

Підготовка до здачі загального аналізу крові:

• Аналіз здається вранці, натощах. Останній прийом їжі повинен бути за 8, а в ідеалі за 12 годин до початку аналізу. Прийом чаю, кави, соку, спиртних напоїв так само забороняється. Пити можна тільки просту воду.
  • Термін виконання аналізу 1 день. Якщо вам необхідно здати загальний аналіз крові запрошуємо вас в наш медичний центр "Довіра" в Дніпропетровську, де можна без черги в будь-який день тижня (крім неділі) здати загальний аналіз крові. Час прийому аналізу з 8.00 до 10.00.

У нашому медичному центрі «Довіра» в м. Дніпро працюють високопрофесійні фахівці, які проведуть ретельну і точну діагностику і призначати правильне індивідуальне лікування гонореї. У клініці працює фізкабінет, є своя лабораторія

Нагадуємо: Жодна стаття чи веб-сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
                                                                                        Необхідна консультація лікаря.
                                                                       Записатись на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                  ☎ (067) 514 38 38