Лікування лупи

За даними медичної статистики лупа спостерігається більш ніж у 35% жителів земної кулі, а 50% людей хоча б раз у житті стикалися з цією проблемою. Лупа може виникнути як у жінки так і у чоловіка, і дитину. Причиною виникнення лупи є грибок Pityrosporum ovale. Цей грибок живе на голові переважної більшості людей в усьому світі, але в деяких випадках відбувається різке збільшення і розмноження грибка, результатом є утворення лупи.

Причини викликають різке зростання Pityrosporum ovale, що утворює лупа це:

• захворювання шкіри голови себорея, псоріаз, атопічний дерматит і т.п.
  • порушення гормонального фону людини
  • зниження імунітету в організмі
  • існуючі хронічні інфекції
  • запальні захворювання
  • спадковий фактор
  • отриманий стрес
  • неправильне харчування і авітаміноз як наслідок
  • часом елементарний неправильний догляд за волоссям і шкірою голови.

Симптоми лупи:

• Білі лусочки на волоссі, одязі. Лупа буває суха і жирна. Спочатку можна спробувати вирішити проблему самостійно. Якщо самостійне лікування лупи не приводить до позитивного результату, лупи стало більше, посилився свербіж шкіри голови, лусочки стали більшими, змінився відтінок - став більш насиченого кольору, необхідно негайно звернутися до лікаря дерматолога трихолога, для лікування проблеми - лупа.
  • Дія грибка викликає лупу Pityrosporum ovale направлено на те, що клітина шкіри голови проживає свій життєвий цикл значно швидше, замість тридцятиденного періоду, вона відмирає за 7 днів. За рахунок цього клітці не вистачає часу повністю висохнути і вона згортається в клубочок, який і виступає на волоссі вигляді лупи. Ці грудочки або частинки лупи покривають шкіру голови, не даючи нормального доступу кисню до шкіри голови, тим самим порушуючи правильність обмінних процесів в цій області В наслідок чого настає випадання волосся.

• Лупа і випадання волосся можуть початися приблизно в один і той же час, лікування лупи Спробувати позбутися лупи можна і самостійно. Поради по лікуванню лупи в домашніх умовах підійдуть і для профілактики утворення лупи. ніколи не давати користуватися і самі не користуйтеся таким предметом особистої гігієни як гребінець іншій людині, лупа хоч і не є інфекційним захворюванням, але грибок викликає утворення лупи є у кожної людини, а чинники сприяють зростанню грибка це і більш активне середовище іншої людини, знижений імунітет у вас. іноді причиною утворення лупи є неправильне харчування, позбавлене життєво важливих компонентів і багате борошняної, жирної, солоної, гострої, солодкої їжі. Зловживання алкоголем, газованими солодкими напоями. Необхідно, щоб організм отримував в добу не менше 1,5 літрів чистої води. Вживайте якомога більше фруктів і овочів по сезону.

Тобто на питання:

Як вилікувати лупу?
Як позбутися від лупи? - можна відповісти

• Перегляньте свій денний раціон і виберіть курс на правильне харчування. В аптеці можна придбати спеціальні засоби від лупи, це і лікувальна шампунь від лупи, і маска від лупи. Використовувати їх необхідно відповідно до спеціальної інструкції йде разом із засобом від лупи. лупа на голові може бути наслідком неправильно обраної косметики для волосся - це і лаки, і гелі, і пінки. Необхідно відстежити цей момент і відмовитися від косметики, що провокує появу лупи. Але що робити, якщо всі наведені вище поради не допомогли і не поліпшили стан голови і волосся. Лупа на волоссі і голові як була так і залишилася, а може бути ситуація погіршилася, разом з лупою посилився або з'явився свербіж шкіри голови, лупа стала більшою.

Необхідно негайно звернутися до лікаря дерматолога трихолога в Дніпрі. Прийом трихолога. На консультації трихолог огляне волосся і голову, задасть необхідні питання про загальному самопочутті пацієнта, з'ясувати чи є у пацієнта будь-які хронічні захворювання, якщо необхідно візьме аналізи. Основне завдання при лікування лупи виявити справжню проблему провокує розвиток лупи. Адже іноді білі пластівці, лише нагадують лупу, а насправді це зовсім інше шкірне захворювання - себорейний дерматит, псоріаз волосистої частини голови, лишай асбестовідний. У нашому медичному центрі «Довіра», розташованому в центрі Дніпра, працюють досвідчені лікарі дерматологи трихолог, здатні виявити справжню причину вашого захворювання і після ретельної діагностики призначити правильне індивідуальне лікування, яке в підсумку дасть позитивні результат.

Нагадуємо: Жодна стаття чи веб-сайт не зможуть поставити Правильний діагноз.
                                                                                        Необхідна консультація лікаря.
                                                                       Записатись на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                  ☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом