Випадіння волосся.

Красиві, густі, пишні, доглянуте волосся - це одне з головних прикрас будь-якої людини, незалежно від статі і віку. Але бувають випадки, коли волосся стає тьмяним і зовсім не пишними, тонкими, з'являється лупа та себорея, волосся починає ламатися і випадати. Випадання волосся, облисіння або алопеція - захворювання волосся зустрічається досить часто.

Проблема, частіше турбує чоловіків, але останнім часом жіноче облисіння стало все більш актуальною проблемою. Волосся це дзеркало, через яке відображається як фізичне так і психічний стан людини. Причинами випадіння волосся і облисіння можуть бути безліч факторів як зовнішнього так і внутрішнього характеру.

Причини, які провокують випадання волосся

Стрес. Наше життя сповнене несподіванок, як позитивного так і негативного характеру. Якщо позитивні емоції і події впливають на наше самопочуття позитивно, негативні навпаки, негативно. А якщо стрес затягнувся на тривалий час - кровоносні судини голови відчувають «голодування», це і призводить до випадання волосся.

Неправильне агресивне поводження з волоссям.

Жінки як великі, так і маленькі завжди намагалися прикрасити себе і одним з головних предметів прикраси були волосся. Але не завжди поводження з волоссям йшло правильно і грамотно. Дуже негативно на волосся впливають такі процедури, як сушка волосся гарячим феном, використання плойок і «прасок», миття волосся неякісними косметичними засобами, різного роду завивки, знебарвлення волосся Дієти та неправильне харчування.

Багато жінок і дівчат «прагнучи до досконалості» намагаються схуднути, але роблять це часом неграмотно, завдаючи організму в цілому і волоссю зокрема великої шкоди. Волосся можуть почати випадати через нестачу в організмі деяких мікроелементів, зокрема заліза. Зробивши аналіз крові, призначений лікарем дерматологом тріхолом можна визначити, що саме стало причиною випадання волосся.

Різні хвороби організму.

Причина випадіння волосся це і хвороби різного роду:- гормональні порушення, пов'язані з неправильною роботою щитовидної залози, різні інфекційні захворювання, в тому числі і венеричні, причиною може бути анемія, запалення легенів та інші захворювання. Лупа і Себорея.

Проблема лупи на сьогоднішній день одна з часто зустрічаються проблем пов'язаних з волоссям.

Лупа може бути як у жінок, так і у чоловіків, а також у дітей. Виною появи лупи є грибок, який за сприятливих йому умовах починає бурхливе зростання. Лупа покриває волосяну частину голови, не дає вільному проникненню кисню в шкіру голови, гальмує нормальний обмін речовин і як наслідок корінь волоска слабшає і волосся випадає.

Необхідно лікувати це захворювання.

• Якщо не можете впоратися з цим самостійно, зверніться в наш медичний центр «Довіра», де веде прийом хороший лікар дерматолог трихолог. А якщо лупа йде разом з себореєю, то тільки доктор зможе грамотно подолати цю проблему, нормализовав виділення жиру на шкірі голови.
  • Ослаблений імунітет організму.Постійні респіраторні захворювання та застуди дають ослаблення імунітету всього організму, і зокрема волосся на шкірі голови теж страждають, може початися сильна випадання волосся. Лікарські засоби. Деякі ліки негативно впливають на волосся це таблетки від підвищеного тиску, антидепресанти та інші. Але найгірше на волосся впливає хіміотерапія, використовувана при лікуванні онкологічних захворювань.
  • Спадковість. Генетична схильність до облисіння це ще одна причина випадіння волосся. І якщо, в слідстві генетичної схильності, ваше волосся стали рідшати і випадати в молодому віці до 30 років, то необхідно негайно звернутися до трихолога, який грамотно проведе профілактичні та лікувальні заходи для відновлення волосся. Перепади температури. У будь-який час року необхідно не тільки самим одягатися по сезону, але і обов'язково пам'ятати про своє волосся. Взимку необхідно ходити в головному уборі, який не дасть голові перемерзнути, влітку, необхідно уберігати голову і волосся від палючих променів сонця, які також негативно впливають на стан волосся. Недостатнє постачання коренів волосся кров'ю. Причиною цього можуть стати ряд наступних факторів - вегето-судинна дистонія, надмірне вживання чорного чаю, кави, вживання алкоголю, куріння.
  • Нестача вітамінів і мінералів. Про це вже згадувалося в пункті про дієти, але причиною може також стати і весняний авітаміноз, незбалансоване харчування. Необхідною лікування при цьому буде прийом вітамінно-мінеральних комплексів. Погана екологічна обстановка. Живучи у великому місті, з безліччю промислових підприємств, безліччю машин ми всі перебуваємо в екологічно-забрудненому середовищі, що дуже негативно позначається і на стані нашого волосся.

Якщо розглядати жіноче облисіння, то тут можна додати ще кілька причин, що провокують випадання волосся у жінок:

Вагітність. Стан гормональної перебудови в організмі жінки. У деяких жінок починається сильне випадання волосся, Прийом протизаплідних гормональних препаратів. Сильні маткові кровотечі Всі ці стани пов'язані з гормональним дисбалансом в організмі жінки. Лікування випадіння волосся Лікування такої проблеми як випадання волосся як у жінок так і у чоловіків, вимагає ретельного підходу. Спочатку необхідно виявити і з'ясувати причину, яка спровокувала це захворювання. Випадання волосся часто пов'язано із захворюванням або порушення в організмі і при виявленні і успішне лікування цієї патології волосся відновлюються. Тому при лікуванні облисіння необхідно серйозно підійти до питання діагностики. Лікар дерматолог трихолог після первинного огляду запропонує вам пройти ряд діагностичних процедур і аналізів. Після отримання результатів аналізів, може бути потрібно консультація інших фахівців таких як гінеколог, уролог, дерматовенеролог. Лікар трихолог ознайомить вас з сучасними методиками лікування випадіння волосся. Складе індивідуальну програму лікування алопеції. У лікування випадіння волосся можуть використовуватися: лікарські препарати для прийому всередину, лікарські маски. крему, шампуні для місцевого застосування, косметичні процедури такі як мезотерапія шкіри голови, масаж шкіри голови, гомеопатичні засоби, народні засоби лікування дисбактеріозу кишечника (реп'яхову або касторову олію та інші)

Ще раз звертаємо вашу увагу на те, що спочатку необхідно виявити і встановити справжню причину або комплекс причин, що спровокували таке захворювання як алопеція у жінок або чоловіків. У цьому зможе розібратися тільки грамотний дерматолог трихолог. Якщо у вас виникла така проблема як випадання волосся, запрошуємо вас відвідати наш медичний цент, де веде прийом висококваліфікований лікар дерматолог трихолог, який проведе ретельну діагностику для виявлення справжньої причини випадіння волосся і призначить правильне і грамотне індивідуальне лікування. А також дасть рекомендації щодо профілактики і запобігання рецидиву випадання волосся.

Профілактика випадання волосся. До профілактичних методів облисіння і відновлення волосся відносяться такі заходи: необхідно подбати про те, щоб організм не відчував дефіциту потрібних для нормального росту і стану волосся вітамінів групи А, Е, В. постаратися уникати стресів і навчитися правильно реагувати на них навчитися правильно доглядати за своїм волоссям, берегти і плекати їх (про правильне щоденного догляду за волоссям ви можете прочитати в нашій публікації: «Ваше волосся люблять ...») засоби народної медицини прийдуть на допомогу - всілякі маски, відвари з натуральних продуктів відповідають типу вашого волосся. салонні косметичні процедури, такі як мезотерапія шкіри голови.

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом