Диффузна алопеція

Дифузна алопеція – захворювання, що характеризується сильним, рівномірно розподіленим по всій поверхні волосистої частини голови випаданням волосся і є наслідком збою циклу розвитку волосся. Дифузна алопеція захворювання зустрічається як у жінок так і у чоловіків.

Проблема зустрічається у 35-40% людей.

• Алопеція або облисіння - це великий косметичний недолік, який дуже часто приводить людину до психологічних розладів. Медична статистики каже, що дифузна алопеція виникає як у жінок так і у чоловіків. Жінки страждають таким захворюванням частіше за даними статистики, але швидше за все ці дані не зовсім вірні. Чоловіки часто не надають особливого значення проблемі рясного випадання волосся і облисіння, на відміну від жінок, які частіше звертаються до фахівців трихолога з даною проблемою. Гнітючим фактором є збільшення захворювання дифузна алопеція за останнє десятиліття. Найчастіше людина звертається до фахівця трихолога не на початку захворювання, а коли проблема стає очевидною, волосся стали набагато рідше, крізь волосся просвічується шкіра голови, проділ явно сильно розширено.

Фаза анагена –

тривалість фази від 2 до 7 років. Це фаза активного розвитку і зростання здорового повноцінного волоса. В ході фази анагена клітини волосяного фолікула діляться, відбувається формування стрижня волоса, вироблення меланіну, який відповідає за надання волосу кольору.

Фаза катагена - триває кілька тижнів, є фазою переходу. В цей час ділення клітин і вироблення пігменту припиняються. Фолікул волосся зменшується. Стрижень волосини відходить від волосяного сосочка і починає його переміщення до епідермісу.

Фаза телогена - тривати близько 3 місяців. Волос випадає і настає стан спокою фолікулів. Саме в цей час волосся легко видаляється при розчісування, миття голови. В цей час і відбувається зародження нового волоса, який росте і поступово виштовхує старий. Шкіра голови людини містить близько 100 000 фолікул, в середньому лише 10 000 фолікул знаходяться у фазі спокою. При розчісуванні і миття голови в середньому у здорової людини випадає не больше150 волосків. При дифузійної алопеції відбувається збій біологічної програми зростання і життя волосся в слідстві якого-небудь шкідливого впливу на організм людини отриманого як ззовні, так і пов'язаного з внутрішніми патологіями різних органів.

Розрізняють дві основні форми дифузійної алопеції - телогенового і анагеновой.

Телогенновая форма дифузійної алопеції.

Ця форма зустрічається більш ніж в 80% випадків. Випадання волосся відбувається з причин чи дострокового закінчення першої фази анагена, або навпаки пізніше закінчення першої стадії, або фаза телогена по ряду причин завершується швидше ніж повинна.

Фактори і причини, які можуть спровокувати збій природного правильного циклу волосся і викликати телогеном дифузне облисіння:

• Хронічні хвороби, серед яких проблеми з щитовидною залозою, псоріаз, деякі види дерматиту
  • Стреси, особливо затяжні, тобто людина відчуває або випробував психоемоційний перенапруження досить тривалий період.
  • Деякі види інфекційних захворювань у людини.
  • Недолік в організмі людини таких речовин як білок, цинк, селен, хром, залізо, вітамін В12.
  • Спровокувати брак дуже потрібних мікроелементів і вітамінів можуть хвороби травної системи, в ході яких ці елементи або взагалі не засвоюються організмом, або засвоюються в недостатній кількості. Причинами в даному випадку можуть бути також незбалансовані дієти, вегетаріанське харчування. Виникає такий стан і в ході великої втрати крові, наприклад у жінок з рясними кровотечами і з порушеннями менструального циклу.
  • Дифузне облисіння у жінок може бути наслідком прийому тривалий час гормональних протизаплідних таблеток старого покоління.
  • Фактором облисіння у жінок може стати вагітність, в слідстві якої в організмі жінки відбувається гормональна перебудова.
  • Спровокувати хворобу можуть хірургічні втручання
  • Анагеновая дифузна алопеція

Проходить у вигляді раптового випадання волосся. Причинами анагеновой форми дифузійної алопеції можуть бути такі чинники впливають на організм:

• людина отримала радіоактивне випромінювання
  • в процесі лікування хіміотерапією
  • в ході прийому антикоагулянтів, цитостатичних, тиреостатичних препаратів ♦ медикаментів, спрямованих на зниження холестерину в крові
  • сталося отруєння сильними отрутами
  • порушення правильної роботи щитовидної залози
  • організм недоотримав або в ньому не змогли засвоїться деякі необхідні
  • мікроелементи
  • хвороби нирок і печінки
  • аутоімунні захворювання організму

Методи лікування дифузного облисіння:

Основне в ході лікування дифузної алопеції це визначити справжню причину або ряд причин спровокували наступ облисіння. У більшості випадків після того як причина була знайдена і нейтралізована відбувається повне відновлення волосся. У цей період дуже важливо надати волоссю правильну підтримку, яку може порекомендувати досвідчений трихолог.

• Це призначення спеціальних засобів поліпшують кровообіг в шкірі голови. До числа таких засобів відносяться спеціальні креми, маски, гелі, бальзами на основі екстрактів подразнюючих речовин.
  • Тріхоламі призначаються спеціальні косметологічні процедури, серед яких масаж волосистої частини голови, мезотерапія волосся необхідними вітамінами.
  • Важливо дотримуватися правильного збалансованого харчування. Призначається курс вітамінів і мікроелементів, недолік яких виявлено в ході діагностики організму Якщо правильно і грамотно здійснить в цей період догляд за волоссям то часто волосся стає ще краще і здоровіше, ніж були до хвороби. Іноді пряме волосся починають витися, а кучеряве навпаки стають прямими. Може зміниться колір волосся.

У нашій клініці "Довіра" в Дніпрі досвідчений трихолог проведе грамотну консультацію, призначить необхідну діагностику і підбере індивідуальне лікування дифузної алопеції. І ви знову будете пишається і насолоджуватися своїми прекрасними живими, блискучими волоссям!

Будьте красиві і здорові!

Нагадуємо: Жодна стаття чи веб-сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
                                                                                        Необхідна консультація лікаря.
                                                                       Записатись на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                  ☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом