Фізіотерапевтичні методи лікування в урології

Для якісного діагностичного обстеження, і ефективного лікування урологічних захворювань в лікувально-діагностичному центрі «Довіра» (м Дніпро) є потужна, сучасна, високоточна діагностична та лікувальна апаратура. У центрі працює колектив високопрофесійних лікарів, які вміють точно поставити діагноз і при необхідності призначити індивідуальне лікування.

Клініка пропонує ексклюзивні тf високоефективні процедури для відновлення потенції чоловіків. Лікування не викликає побічних реакцій абсолютно сумісно з лікуванням супутніх патологій. У 97% випадків з 100% нашим лікарям урологам сексологам і андрологів вдається відновити природні функції чоловічого організму і позбавити пацієнта від проблем в сексуальному житті. У клініці успішно лікують таку патологію як хронічний простатит.

На етапі обстеження лікарі урологи:

• з'ясовують симптоми, що турбують хворого,
  • здійснюють пальпацію передміхурової залози
  • беруть необхідні аналізи на бактеріологічний посів секрету простати,
  • проводять УЗД простати (в т.ч. транскректальное УЗД)

І тільки після ретельного обстеження і отримання всіх необхідних результатів аналізів доктор уролог підтверджує або виключає наявність патології урологічного характеру. Наша клініка «Довіра» в Дніпрі пропонує ряд прогресивних ефективних і ексклюзивних апаратних методів для лікування хронічного простатиту і судинної еректильної дисфункції.

Пневмовібромасаж передміхурової залози, що володіє наступними перевагами:

• Строго дозований вплив на простату
  • Комбінований вплив - масаж плюс вібрація
  • Атравматічность, відсутність ускладнень
  • Можливість дренування абсцесів і мікроабсцесів простати без уретральних втручань і операцій
  • Можливість використання при доброякісної гіперплазії передміхурової залози, ускладненої хронічним простатитом.

Трансуретральная вакуумаспірацію і електростимуляція передміхурової залози - використовується для лікування ускладнених форм хронічного простатиту, що володіє такими перевагами:
  • трансуретральная вакуумна аспірація гнійних і епітеліальних «пробок» і гною їх вивідних проток і часточок простати,
  • пряма трасуретральная електростимуляція простати (підвищення тонусу гладкої мускулатури),
  • можливість одночасного вакуумного дренування і прямий електростимуляції простати,
    можливість виявлення прихованої патогенної флори,
  • можливість прямої електростимуляції ерогенною (рефлексогенні) зони передміхурової відділу уретри,

ефективне лікування «застійних» простатитів

Фаллостімулятор вібро-вакуумний для діагностики еректильної дисфункції у чоловіків і лікування імпотенції. Переваги даного пристрою:

автоматичне відключення апарату при випадковому передозуванні вакууму

Hаявність двох режимів роботи:

• викликання ерекції, фаллостімуляція,
  • можливість регулювання в широких межах тривалості фази розрідження і паузи,
  • відсутність ускладнень і комфортність,
  • можливість об'єктивної діагностики недостатності артеріального кровотоку і патологічного
    венозного дренажу в статевому члені,
  • висока ефективність (відновлення артеріального кровотоку в 91,2% випадків) в лікуванні еректильної дисфункції.

«Андро-Гін» - апаратне фізіотерапевтичне лікування гінекологічних та урологічних захворювань. «Андро-Гін» - це апарат для фізіотерапевтичного лікування, що поєднує в собі одночасно кілька методів фізіотерапевтичного впливу, таких як порожнинна електростимуляція, лазеро- і светотерапия, магніто-терапія, нашкірних нейростімуляція, цветорітмотерапіі (колор-терапія).

«Андро-Гін» використовується для лікування гінекологічних, андрологічних, урологічних і супутніх їм захворювань: хронічні запальні захворювання і функціональні порушення жіночої та чоловічої статевої системи, хронічні захворювання сечового міхура, склероз шийки сечового міхура, нетримання сечі, неврозоподібні і психосоматичні розлади при захворюваннях урогенітальної сфери.

«Андро-Гін» показав високу ефективність в комплексному лікуванні простатитів, везикуліти, циститів, еректильної дисфункції, запальні захворювання жіночих статевих органів. При лікуванні дотримується принцип індивідуального підбору методів впливу в залежності від реакцій організму.
У ряді випадків лікування на апараті «Андро-Гін» дозволяє скоротити і навіть повністю виключити медикаментозне лікування.

Всі ці процедури всього за 2-3 тижні очищають передміхурову залозу у 96-100% пацієнтів. Це сприяє відновленню сексуальної та репродуктивної функції у чоловіків, що є незмінною умовою повноцінного життя сильної половини людства. Якщо на даний момент ці проблеми виникли і у вас, не відкладайте їх рішення в довгий ящик. Завтра вони можуть перерости в незворотні явища. Сьогодні їх можна успішно вирішити і продовжити собі на довгі роки молодість і чоловіче здоров'я.

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом