Тонкогольна аспіраційна біопсія молочної залози

В даний час одним з часто зустрічаються онкологічних захворювань серед жіночого населення всієї земної кулі є рак молочної залози.
Точна рання діагностика раку молочної залози необхідна для правильності призначається своєчасного лікування, яке на ранній стадії виявлення раку молочної залози дає великий шанс на збереження як молочної залози так і життя жінки. В даний час вченими розроблено кілька високоінформативних методів діагностики раку молочної залози.

Тонкоголкова аспіраційна біопсія молочної залози - це самий інформативний і найбільш безпечний інвазивний метод використовується в діагностичних цілях для дослідження утворень молочних залоз.
Вузлові утворення в молочних залозах зустрічаються як у дорослих жінок, так і у підлітків і навіть дітей. Імовірність переростання вузлового освіти в доброякісну або злоякісну пухлину з віком дуже сильно збільшується. Тому дуже важлива своєчасна рання діагностика, яка дає дуже великий шанс як знизити смертність від раку молочної залози, так і уникнути непотрібної операції при кістозних утвореннях в молочній залозі.

Аспіраційна тонкоголкова біопсія молочної залози може визначити:

• Доброякісність або злоякісність освіти виявленого в ході пульпаціі молочної залози, УЗД молочної залози, мамографія.
  • В ході дослідження змін клітини таких як форма клітини, структура - класифікувати пухлина
  • Визначити стадію поширення пухлини
    Дізнатися про фонових зміни в досліджуваній області, тобто отримати інформацію про присутність різного роду хронічних запалень, поліпи
  • Можливість прогнозування розвитку захворювання
  • Дослідити бактеріальну флору обстежуваного ділянки

Головним показанням для проведення аспіраційної біопсії молочної залози є:

• При проходження УЗД молочної залози було виявлено утворення які раніше не виявлене при пальпації молочної залози.
  • Освіта виявлене за допомогою пальпації, узі молочної залози, мамографія досягає розміру в діаметрі 2см і більш
  • При виявленні вузликів в молочній залозі супроводжуються зовнішніми ознаками, такими як запалі сосок, виділення з соска прозорого, непрозорого або кров'янистого кольору, виразки в зоні соска, втягнути шкіри в деяких зонах молочної залози, що вказують на велику ймовірність злоякісності освіти.

Як проходить діагностична процедура?

• Пацієнтка лежить на кушетці. Процедура виконується під контролем УЗД. У молочну залозу вводиться тонка голка строго в освіту. Проводиться аспірація вмісту в шприц.
  • Іноді доцільно провести кілька пункцій одного освіти, що дуже сильно підвищує точність дослідження

Підготовка до проведення тонкоголкової аспіраційної біопсії молочної залози

• Перед призначенням аспіраційної біопсії жінка повинна пройти повне клінічне обстеження
    УЗД молочної залози

Аспіраційна тонкоголкова біопсія молочної залози - високоточна діагностика раку молочної залози. Метод є економічно вигідним, малотравматичним. Але разом з тим дає необхідну точну інформацію про новоутворенні. В результаті правильно поставленого діагнозу, визначається подальший необхідне індивідуальне лікування.

У нашій клініці «Довіра» в Дніпрі досвідчені лікарі виконувати високоінформативними діагностичну процедуру - тонкоигольная аспіраційна біопсія молочної залози на високому професійному рівні. З цінами на дане обстеження можна ознайомитися в розділі Ціна-Прийом вузьких фахівців-Маммолог. У клініці створені всі умови для отримання точного результату діагностики, комфортність при проведенні процедури. Діагностику раку молочної залози - аспирационную біопсію виконують професіонали з величезним досвідом роботи в даному напрямку, що веде до отримання достовірних результатів і надалі правильно призначеного своєчасного лікування.

Запрошуємо Вас пройти повний курс ранньої діагностики раку молочної залози в Дніпрі в нашій клініці, що включає в себе:Консультацію мамолога, з оглядом і ретельної пальпацією молочних залоз. Діагностика молочних залоз за допомогою УЗД, яке проводиться на апаратах експертного класу, що підвищує точність діагностики/

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
                                                                                            Необхідна консультація лікаря.
                                                                        Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                      ☎ (067) 514 38 38