Мазок-відбиток виділень з молочної залози

Виділення з молочної залози поза лактації повинні насторожити жінку.

Виділення з молочної залози не пов'язані з лактацією не є нормою, а в більшості випадків свідчать про розвиток будь-яких патологій молочної залози, що вимагають негайного звернення до лікаря-мамолога.

Виділення з молочної залози можуть бути як спонтанними, так і постійними, можуть викликатися при натискання на сосок. Виділення, можуть бути як з одного соска так і з двох. За кольором, виділення із сосків може бути різними - від молочно-жовтуватого відтінку або прозорого до червонуватого або коричневого. За своєю консистенцією виділення бувають водянистими, рідкими або густими.

Серед причин, які сприяють утворенню виділень з молочної залози лікарі-мамологи називають такі:

• Мастопатія - захворювання молочної залози, при якому відбувається патологічне розростання її тканин, можливі виділення прозорого, жовтуватого або зеленуватого кольору,
  • Містить - запалення молочної залози, частіше спостерігається в період після пологів, але буває і в передпологовій період, зустрічається в період пошукові роботи не пов'язаний з вагітністю та годуванням грудьми, носить назву фіброзно-кістозний мастит, одним з проявів якого може бути поява виділень гнійного характеру.
  • Внутрішньопротокова папілома - є доброякісною пухлиною, при даній патології з'являються виділення молочного, жовтувато-зеленуватого або коричневого кольору.
  • Галакторея - патологічне мимовільне виділення молока з молочної залози, не пов'язане з процесом післяпологової лактації, може проявляється навіть у жінок родили, в період менопаузи. Є патологією гормонального характеру, пов'язана з підвищенням пролактину - гормону, який стимулює вироблення молока.
  • Ектазія молочних проток - захворювання, обумовлене виникненням запальних процесів в одному або декількох молочних протоках, і як наслідок скупчення в ньому ексудату Першою ознакою цієї патології є виділення із сосків темного або зеленуватого кольору.
  • Рак молочної залози - захворювання тривалий час може проходити безсимптомно, потім, одним із проявів є кров'янисті виділення.
  • Закрита травма молочної залози при якій можуть виділення можуть бути кров'янисті або мати жовтуватий відтінок.
  • Запальні захворювання органів жіночої репродуктивної системи, можуть провокувати прозорі виділення із сосків
  • Аборти на ранньому терміні вагітності, викидні - можлива поява прозорих виділень з молочної залози
  • Випробуваний жінкою сильний стрес, або стресовий стан триває протягом тривалого проміжку часу.

Фізіологічний вихід секрету з сосків молочних залоз може бути наслідком проходження мамографії, носінням невідповідного тісного або синтетичного натільної білизни, здавленням або тертям сосків під час фізичних тренувань
Але в будь-якому випадку, якщо виділення з грудей не пов'язані з вагітністю або періодом лактації необхідно невідкладно звернутися до лікаря маммолога онколога.
Що зробить мамолог. По-перше це проведення очного огляду грудей. По-друге призначення додаткових діагностичних обстежень, таких як УЗД грудей, мамографія, мазок-відбиток виділень з молочної залози, аналізи на гормони та ін.
Можливо необхідними будуть консультації інших суміжних фахівців - гінеколога і ендокринолога.
Дослідження мазка з соска молочної залози - це вивчення клітинного складу виділень з молочної залози під мікроскопом. Дослідження виділяється з соска молочної залози, є обов'язковим і необхідним діагностичним дослідженням для своєчасної діагностики онкологічного процесу в молочній залозі. Якщо в результаті дослідження були виявлені в структурі клітин патологічні зміни, то обов'язково потрібно подальше поглиблене обстеження.

Здати мазок відбиток виділень з молочної залози Ви можете в нашій клініці «Довіра» в Дніпропетровську. У нашій клініці є своя лабораторія з комфортними для пацієнта умовами.

У клініці можливо здати і інші медичні обстеження для діагностики патологій молочних залоз, такі як:

• УЗД молочної залози
  • Тонкоголкова аспіраційна біопсія молочної залози
  • Цитологічне дослідження пунктатів молочної залози
    За розшифровці результатів можна звернутися до мамолога-онколога, який веде прийом в нашій клініці. У клініці можливо отримати консультацію та інших фахівців - гінеколога і ендокринолога

Для того, щоб не запустити хворобу, необхідно проводити щомісячні самообстеження грудей і не забувати про щорічне профілактичному огляді такими фахівцями як мамолог і гінеколог.

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
                                                                                            Необхідна консультація лікаря.
                                                                        Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                      ☎ (067) 514 38 38