Рак соска молочної залози

Рак соска молочной железы или болезнь.

Рак соска молочної залози або хвороба Педжета - це різновид раку молочної залози, який локалізується в соску або навколо нього. У більшості випадків - 95% і більше люди, які мають хворобу Педжета мають і рак грудей.

У більшості випадків захворювання зустрічається у людей старше 50 років, але дуже рідко зустрічається і у молодих людей. Хвороба Педжета патологія відносно рідкісна.

Що може бути причиною виникнення раку соска молочної залози?

Лікарі, які проводять дослідження в даному напрям не мають однозначної відповіді на це питання. Однією з теорій виникнення захворювання Педжета - це розвиток раку грудей і як наслідок переміщення ракових клітин на поверхню соска. Ще одна теорія говорить про те, що клітини соска спонтанно стають клітинами Педжета.

Основні симптоми раку соска молочної залози або хвороби Педжета:

• Новоутворення почервоніння і лусочок на шкірі соска. Невелике подразнення на шкірі соска, яке може спонтанно припинитися, а потім також спонтанно утворитися
    Наступним етапом є свербіж, сильно підвищена чутливість зони соска, відчуття печіння і біль. Поява виділень з соска.

Під час огляду, доктор більш ніж в половині випадків, виявляє ущільнення в молочній залозі. Часто рак соска молочної залози локалізується тільки в області соска, не виходячи за його межі і нагадує екзему, супроводжуючись при цьому сильним сверблячкою і висипом. Дуже рідко захворювання Педжета або рак соска молочної залози може зустрітися і у чоловіків. Клінічні прояви у чоловіків такі ж як і у жінок, що мають дану патологію.

Діагностика раку соска молочної залози.

Специфіка лікування безпосередньо заздрості від стадії раку соска молочної залози. Залежно від ситуації проводиться променева терапія, призначаються протиракові препарати, гормототерапія.

Призначення хіміотерапії обумовлено наступними факторами:

Профілактика метастатической хвороби для впливу на пухлину з метою локалізації кордонів освіти і надалі для проведення хірургічного або / та променевого лікування. Прогноз при раку Педжета молочної залози прогноз при раку соска молочної залози залежить від безлічі факторів, серед яких: вік пацієнта, клінічна стадія захворювання, кількість уражених лімфотіческіх вузлів і ін.

Профілактика раку соска молочної залози профілактика раку Педжета полягає в регулярному відвідування лікаря мамолога, а також профілактичне обстеження молочних залоз різними методами діагностики. Це дозволяє в разі виникнення захворювання виявити його на ранній стадії і почати негайно лікування. У нашій клініці "Довіра" в Дніпрі веде прийом досвідчений лікар мамолог онколог, який відповість на всі виниклі у вас питання, проведе ретельний і грамотний огляд, порекомендує необхідне діагностичне обстеження і в разі необхідності призначить індивідуальне лікування.

У нашому лікувально-діагностичному центрі можливо пройти такі діагностичні обстеження: УЗД молочної залози, Асіраціонная біопсія молочної залози Трепан біопсія молочної залози з гістологією Ексцизійна біопсія новоутворень шкіри молочної залози і соска Мазок відбиток виділень з молочної залози Цитологічне дослідження пунктатів молочної залози

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
                                                                                            Необхідна консультація лікаря.
                                                                        Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                        ☎ (067) 514 38 38