Демодекоз - шкірне захворювання

Демодекоз - шкірне захворювання, яке викликається шкірними кліщами -железніцамі. Ці кліщі викликають зміну в шкірних покривах людини.

Причини і умови розвитку демодекозу:

Причиною демодекозу є шкірний кліщ, основним джерелом харчування для якого є продукти розпаду шкірного сала, гормональні вміст крові нашого організму, тому в умовах жирної шкіри, коли багато шкірного сала захворювання розвивається добре. Більш ніж у 50% населення землі є в шкіри цей кліщ, але він мирно співіснує, людина навіть не підозрює про його існування. Вважається, що якщо в одній сальної залозі одна-три особи - це не страшно, якщо більше трьох в одній сальної залозі або цибулині, то це вже є приводом для того що б хвороба з'явилася і почала прогресувати.

Пусковим механізмом, щоб кліщ почав розвиватися в необмеженій кількості можуть бути всі фактори, які впливають на утворення шкірного сала:

• гормональні сплески
  • стресові ситуації
  • всілякі захворювання шлунково-кишкового тракту
  • порушення імунної системи організму

Демодекоз заразний. Але для передачі демодекозу від однієї людини іншій повинні бути деякі супутні цьому чинники. Основним фактором є знижений імунітет у людини, яка заразилася демодекозом. Від тварин до людини захворювання не передається. Найчастіше цим захворювання страждають жінки зі світлою шкірою обличчя і світлим волоссям. Найбільш часто захворювання зустрічається у людей у віці від 30 до 50 років.

Чим небезпечний демодекс:

• У людини, що страждає демодекозом, може на грунті постійного невдоволення своїм зовнішнім виглядом розвинутися різні нервові розлади аж до неврастенії.
    Можлива поява вугрової висипки у великій кількості, що є окремим захворюванням
    Поява себорейних процесів, ураження волосся, ураження області вій, ураження повік, виникнення коньюктевіта.

Стадії і симптоми демодекозу:

• Існують три основні стадії демодекозу.
  • Продромальний період, який сигналізує про те, що в організмі людини щось не так, відбуваються які-небудь несприятливі процеси.
  • На шкірі з'явилася невелика кількість рожево-червоних з синюшним відтік або без синюшного відтінку плям з невеликим лущенням, і періодично з'являються осередки сверблячки, який може посилюватися вночі, цей період і може просигналізувати про самому початку захворювання.
  • Початкова стадія демодекозу протікає вже з вищевикладеними симптомами плюс підключається вугрі, рожеві вугри, гнійний остеофолікулярние висипання, Папулообразние висипання може помінятися колір шкіри.
  • Гіпертрофується фаза - з'являються шашкообразние освіти, шкіра потовщується, на обличчі присутні багряно-червоними плями шкіра стає на деяких ділянках синюшно-брудного відтінку. Велика кількість вугрової висипки, рожевих вугрів. Якщо поразка торкнулося область носа, то можливо, особливо це стосується чоловіків, появи сильного потовщення, ущільнення в цій області. Часом, в разі сильного «гроздеобразного» потовщення в області носа, доводиться вдаватися до хірургічного втручання.
  • Демодекоз, захворювання шкіри, з яким необхідно обов'язково звернутися до дерматолога. І не доводити хворобу до гіпертрофується стадії.
  • діагностика демодекозу
  • Діагностику проводять за допомогою лабораторних досліджень зіскрібка взятого у пацієнта.
  • Лікування демодекозу.

Схема лікування демодекозу залежить від багатьох факторів. Це і стадія перебігу демодекозу і ступінь ураження шкірного покриву:

• Призначаються препарати антипаразитарной спрямованості,
    антигістамінні препарати, місцеве лікування
  • Дуже важливо при лікування демодекса перейти на фруктово-рослинну дієту.
  • Слід виключити з раціону або звести до мінімуму солодку, жирну копчену їжу.
  • Виключити алкоголь. Небажано вживання міцної кави і чаю.
  • Слід ввести в раціон вітаміни групи А, В і С
  • Слід дуже ретельно стежити за чистотою шкіри. Дуже важлива обробка білизни, приладів побуту. Наволочку необхідно прати і проутюживают кожен день.

Не можна в період лікування піддавати шкіру інсаляціі. Протипоказано перебувати на сонці в період найбільшої сонячної активності, відвідувати солярій, сауни, лазні. Не можна допускати пересихання особи, довго перебувати в холодному приміщення або на холодному повітрі. В період лікування необхідно виключити всі чинники, які можуть в тій чи іншій мірі бути дратівливими для шкіри.
    наслідки демодекозу

При демодексі обов'язково виникають вугрі. Ці вугрі залишають різного калібру, величини, інтенсивності плями. Можуть залишитися невеликі сліди, шрами, поглиблення. Залежно від величини шраміков і поглиблень вони через деякий час можуть пройти самі або залишитися на шкірі у вигляді невеликих заглиблень.

Демодекоз або демодекс захворювання шкіри яке потрібно лікувати і яке успішно лікуватися.

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38