Вугрова хвороба - акне, вугрі, юнацькі вугрі, висип.

Вугрі - захворювання сальних залоз, що виявляється в більшості випадків на обличчі, в деяких випадках на спині і грудях.
Якщо вугрової хвороба проявилася на спині і грудях це вже говорить про більш важкій формі протікання цього захворювання шкіри.

• Захворювання пов'язане з неправильною роботою сальних залоз. При надмірних виділеннях з сальних залоз волосяні фолікули на шкірі закупорюються, утворюючи на поверхні шкіри комедони або чорні точки. Велика кількість таких точок і є ознакою вугрової хвороби. Часом вугровий хвороба розвивається до такої міри, що закупорені пори або комедони запалюються, що несе за собою утворення гнійників.
  • У більшості випадків колір комедонов чорний або сіро-коричневий. Зустрічаються і комедони білого кольору або білі вугри - це забиті пори особи спини або грудей з маленькими отворами. Такі вугри дуже складно видалити без медичної допомоги. Жовті горбки або білі пустоли - їх поява зумовлена ​​активним розмноженням бактерій всередині комедона. Таке активне розмноження бактерій і викликає запалення і утворення гною. Видавлювання запаленого вугра може привести до збільшення розмірів запалення. Кісти або кістозна форма вугрової висипки - це великі, наповнені гноєм порожнини, що надалі веде до утворення шрамів.

Причини, які сприяють настанню вугрової хвороби або викликають вугровий висип.

• гормональні зміни в організмі - цьому сприяє захворювання ендокринної системи людини, вікові зміни (в тому числі і підлітковий вік).
  • неправильне харчування
  • стреси, дуже сильно погіршують стан шкіри і призводить до неправильної роботи сальних залоз і в підсумку до утворення вугрової висипки
  • спадкова схильність
  • іноді менструальні зміни викликають вугрові запальні процеси на шкірі обличчя, як у дівчат так і у жінок
  • причина вугрової висипки може бути і прийняття певних препаратів
  • постійне дотик до шкіри обличчя руками, або іншими предметами, наприклад, телефонному або ручкою.

Профілактика вугрової висипки

• Одним з головних етапів по боротьбі з висипом вугрів або профілактикою вугрової висипки - це організація правильного догляду за шкірою обличчя. Перш за все, необхідно вибрати правильне очищуючий засіб конкретно для вашого типу шкіри, зробити це можна і самостійно. Іноді рекомендується консультація хорошого лікаря дерматолога косметолога. Необхідно використовувати правильну лікувальну косметику після вмивання, яка сприяє запобіганню утворенню нових вугрів. Правильне збалансування харчування - дуже важливий як профілактичний, так і лікувальний крок в боротьбі з утворенням прищів.

• необхідно відмовитися від вживання кондитерських виробів, які містять багато цукру,
  • відмовитися від солодких газованих напоїв,
  • не вживати жирну, смажену, гостру їжу,
  • пити якомога більше звичайної чистої негазованої води, що дасть позитивний ефект як для шкіри обличчя так і для всього організму в цілому,
  • вживати більше свіжих овочів і фруктів по сезону. Саме вони повинні бути основою вашого денного меню.

Куріння - один з елементів дуже згубно впливають на шкіру обличчя, тому слід відмовитися від цієї шкідливої ​​звички.
    Всілякі пілінги і чищення особи, відповідно до вашого віком - це теж хороший профілактичний догляд. У нашому медичному центрі лікар косметолог дерматолог, може запропонувати необхідний вам пілінг.

Діагностика вугрової висипки

• Якщо вугрі, при всій вашій старанні і правильному догляді не проходить, а часом стан особи стає гірше, то необхідно звернутися до професійного лікаря дерматолога косметолога. Чим може допомогти дерматолог косметолог в Дніпрі. Спочатку важлива правильна постановка діагнозу, тобто необхідно виявити причину провокує утворення вугрів. На першому прийомі дерматолог косметолог огляне обличчя, груди і спину, оцінить стан всього шкірного покриву. Задасть питання, що стосуються загального стану організму, хронічних хвороб.

Якщо необхідно порекомендує здати деякі аналізи:

• біохімічний аналіз крові,
  • аналіз крові загальний.

Після отримання результатів аналізів, може бути виникне необхідність відвідати інших лікарів, адже проблема вугрової висипки, часто є не просто локальної проблемою на обличчі, а наслідком якихось змін в організмі. Іноді для жінок рекомендується відвідувати гінеколога іноді необхідно відвідати ендокринолога або інших фахівців.

Лікування вугрової висипки, акне

• Якщо прояв вугрової висипки йде без запалення, то консультації грамотного косметолога дерматолога досить. Косметолог дерматолог допоможе вам вибрати правильну косметику для догляду за шкірою обличчя, дасть потрібні рекомендації щодо коригування меню, може бути запропонує місцеві процедури чистки особи, порекомендує спеціальні маски або засоби для лікування вугрової висипки.

Вугрі у підлітків

• Вугрі у підлітків або підліткові прищі це наслідок гормональної перебудови організму. У цей період необхідно дотримуватися всіх профілактичних заходів. Лікування вугрової висипки у підлітків це найчастіше призначення спеціально розробленої дієти, правильний щоденний догляд за шкірою обличчя, призначення спеціальних засобів, мазей, масок від вугрової висипки на обличчі та інших областях, які діють протизапально і сприяють швидкому загоєнню прищів.
    Якщо мова йде про середній і важкій формі захворювання, то спочатку необхідно виявити причину виникнення вугрової висипки. Процес лікування акне на обличчі та інших місцях це тривалий і трудомісткий захід, який вимагає певних зусиль, як з боку дерматолога косметолога так і з боку пацієнта. Пацієнт повинен з усією відповідальністю підійти до всіх рекомендацій, які дасть косметолог дерматолог і постаратися виконувати всі рекомендації в комплексі.

Косметолог дерматолог

• Косметолог дерматолог може призначити антибіотики, які матимуть на меті зменшення і припинення запального процесу, різноманітні косметичні препарати знімають запалення і прискорюють процес загоєння, прописати спеціальну дієту, косметичні процедури. Дуже часто одним з основних чинників отримання позитивного результату в лікуванні акне є зміна способу життя, перехід на правильне збалансоване харчування, почати займатися гімнастикою, що сприяє поліпшенню обмінних процесів як в організмі в цілому, так і на обличчі, відмовитися від шкідливих звичок. Необхідно пам'ятати, що лікувати вугровий висип потрібно вчасно, не відкладаючи на потім, що загрожує дуже негативними наслідками, такими як запалення, утворення рубців. Прищі на обличчі - іноді це просто косметичний недолік - наслідок неправильного догляду, а іноді - це проблема значно більшого масштабу, причинами може бути неправильна робота деяких органів у людини і лікування виявлених проблем і захворювань.
  • Якщо у вас виникли проблеми пов'язані з таким захворюванням, як вугрі, рекомендуємо вам відвідати наш медичний центр «Довіра» в Дніпрі, де веде прийом досвідчений косметолог дерматолог, який допоможе виявити причину виникнення вугрової висипки, і призначити правильне індивідуальне лікування для усунення цього косметичного нестачі. У разі необхідності косметолог, порекомендує відвідати консультацію іншого лікаря. Здати потрібні аналізи ви також зможете в нашому медичному центрі. Також наш косметолог дерматолог зможе запропонувати вам необхідні косметологічні процедури, які дозволять поліпшити стан вашої шкіри. Розробить схему профілактичних заходів, які важливі при комплексному підході при лікуванні вугрової висипки.

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом