Консультація дерматоонколога

Консультация дерматоонколога

Дерматоонколог - займається лікуванням, наглядом і діагностикою різних новоутворень шкіри (доброякісних і злоякісних).

Розрізняють такі види новоутворень шкіри:

• папіломи
  • базальноклітинний рак
  • меланоцитарних невуси
  • меланома
  • та інше.

У нашій клініці "Довіра" застосуються радіохвильова хірургія за допомогою апарату «Surgitron», виробництва фірми «Ellman» (США), з наступним гістологічним дослідженням видаленого матеріалу у власній лабораторії на онкологічні клітини. Даний метод дії високочастотних радіохвиль дозволяє максимально точно, не пошкоджуючи здорові тканини, проводити оперативне лікування. При цьому відсутній безпосередній контакт електрода з клітинами, а руйнування тканин відбувається тільки на клітинному рівні, що сприймає хвилю.

В результаті застосування апарату «Surgitron» мінімальні післяопераційні зміни на обличчі і відкритих ділянках тіла, зберігається тургор і еластичність тканин, знижує термічне пошкодження і утворення рубцевої тканини. «Surgitron», як метод радіохірургії кращий тим, що його техніка не викликає хворобливих відчуттів і дозволяє лікувати багато освіти, значно знижуючи час на проведення операцій. Це один з основних етапів профілактики онкологічних захворювань. «Surgitron» має переваги над високоенергетичним лазером, - проте вартість лікування радіохвильовим хірургічним методом значно нижче, як і мінімально можливий ризик для пацієнтів.

Список проблем, які ми вирішуємо в нашій клініці:

• невуси (родимки);
  • ангіоми і судинні зірочки;
  • папіломи різної локалізації;
  • себорейниє і сенільні кератоми;
  • шкірний ріг;
  • новоутворення вірусного походження - звичайні і підошовні бородавки, плоскі юнацькі бородавки, контагіозний молюск, гострокінцеві кондиломи;
  • новоутворення на шкірі, пов'язані з порушенням роботи сальних і потових залоз (гігроми, міліуми та ін.)
  • новоутворення шкіри, пов'язані з порушенням жирового обміну (атероми, ксантоми, ксантеллазми).

Підхід до лікування у відділенні дерматології:

• комплексне обстеження хворих шкірними захворюваннями із залученням фахівців суміжних спеціальностей (терапевта, імунолога, гінеколога);
  • складання індивідуальних програм лікування та підбір необхідних препаратів.

Фахівці нашого медичного центру "Довіра" проведуть повний спектр діагностичних процедур і підберуть індивідуальний, найбільш ефективний саме у Вашому випадку, план лікування.

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38