Видалення папілом

Улюблена ланцюжок, яка постійно чіпляється за щось на шиї. В області пахв утворилися якісь «підвіски». Провівши рукою по тілу ви намацує якісь незрозумілі, невеликі нарости. На жаль це папіломи. Але засмучуватися не треба, тому що рішення цієї проблеми є.

Для початку розглянемо, що ж таке папіломи.

Папіломи - це невеликі утворення на шкірі або слизовій тілесного кольору. Ці шкірні освіти можуть мати вроджений характер або придбаний. Кількість може варіюватися від однієї і більше.

Що ж сприяє появі папілом - виявляється появи папілом сприяє наявність в організмі вірусу папіломи людини. За медичними статистичними даними близько ¼ частини населення земної кулі мають папіломи на тілі.

Перерахуємо відміну папілом від родимок і бородавок.

• Форма папіломи - найчастіше це округле утворення на тоненькій ніжці, але рідше зустрічаються і плоскі папіломи
  • Поверхня папілом нерівна і зерниста
  • На дотик вони можуть бути як м'якими, так і щільними
  • Розмір папілом не більше 1см, в деяких випадках можуть бути про більше
  • Причини сприяють збільшенню папілом в розмірі - це стрес перенесений організмом, вагітність

Основні причини, чому ж необхідно видаляти папіломи:

• У зв'язку з тим, що в силу фізіологічного будови самої папіломи, існує велика ймовірність її ушкодження. А пошкоджені папіломи запалюються і чорніють. Це і є основна причина, по якій варто видалити папілом.
  • Друга причина - косметична, не влаштовує зовнішній вигляд папіломи, заважає, привертає постійно увагу.
  • Яким же чином і де можна видалити папіломи.
  • Видаляти папіломи як вже пошкоджені так і не пошкоджений необхідно тільки в спеціалізованій клініці у лікаря дерматоонколога (дерматоонколога).

Звернувшись до лікаря дерматолога-онколога на консультацію:

• лікар проведе візуальний огляд,
  • в усній бесіді з'ясує час виникнення папіломи.
  • проведе дерматоскопічне дослідження за допомогою дерматоскопи, виявивши природу освіти.
  • і тільки після цього лікар призначить для вас індивідуальне лікування, яке буде необхідно і плідно конкретно у Вашому випадку.
  • лікування папілом в основному відбувається хірургічним шляхом або за допомогою хімічних препаратів.

Сучасні методи видалення папілом:

• Видалення папіломи рідким азотом - метод підходить для видалення доброякісних утворень. Заморожені клітини папіломи розпадаються, при цьому не залишається сліду на шкірі. Цей метод добре переноситься пацієнтом, процедура проходить безболісно для пацієнта і не травматично ..
  • Видалення струмом папілом або електрокоагуляція папілом:
  • Вплив на папілом струму високої частоти і постійного призводить до видалення папіломи. На поверхні утворюється корочка. Що охороняє місце видалення від попадання інфекції. Скоринка відпадає після загоєння на 5-7 добу.
  • Видалення папілом лазером
  • Має ряд мінусів. Залишаються рубці, в зв'язку з тим, що неможливо точно дозувати і передбачити реакцію шкіри на лазерний опік.
  • Лазерне видалення папілом не дає можливості взяти тканину на гістологічне дослідження.
  • У нашій клініці використовується метод радіохвильового видалення папілом за допомогою апарату Сургитрон.
  • Видалення відбувається за рахунок високої енергії радіохвиль. Радіохвильове видалення папілом є найпрогресивнішим і пріоритетним методом на сьогодні.

Цьому сприяють такі чинники:

• Видалення папілом радіохвилями за допомогою апарату Сургитрон (SURGITRON) швидке, абсолютно безболісне і безкровне.
  • Видалення Сургитрон - це висока точність, що гарантує відсутність слідів після видалення;
  • Папілома зрізається біля основи ніжки, а саме місце як-би запечатується
  • Після видалення залишається маленька чорна цяточка-корочка. Сприяє захисту ранки, яка відпадає через кілька діб.
  • Сама віддалена тканину може бути досліджена на гістологічні зміни в разі потреби.

Після успішного видалення папілом папіломи можуть з'являтися нові папіломи. Тому необхідно уважно прислухатися до поради лікарів. Це і прийом медикаментозних препаратів, що призводять до підвищення імунітету всього організму. А також обробка шкіри спеціальними противірусними препаратами. Вірус папіломи людини залишається в організмі ще не один рік, тому необхідно дотримуватися всіх профілактичні методи прописані лікарем дерматологом. І що не менш важливо проводити загальнозміцнюючі і загально-оздоровчі методи для всього організму в цілому

Якщо ви зіткнулися з проблемою папілом поставтеся до цього з усією серйозність. Пройдіть необхідні діагностичні обстеження, що б переконається, що дані шкірні новоутворення НЕ пренесут вашому організму ніяких згубних необоротних наслідків.

Пройти консультацію і необхідні дослідження, а в разі виниклої необхідності і видалити папіломи можна в нашому діагностичному центрі «Довіра», записавшись на прийом до нашого висококваліфікованому фахівцеві дерматолога-онколога на прийом.

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38