Симптоми, лікування хламідіозу.

Хламідіоз - досить поширене венеричне інфекційне захворювання, що зустрічається частіше у жінок, ніж у чоловіків.

Що ж провокує появу цієї хвороби, і що являє собою це захворювання?

• Хламідіоз - захворювання, що передається в більшості випадків статевим шляхом.
  • В даний час за кількістю хворих це захворювання вийшло на перше місце.
  • Передача хламідіозу контактним і побутовим шляхом трапляється вкрай рідко і дуже малоймовірно.
  • Хламідіозом може бути заражений дитина під час пологів, якщо у матері є ця патологія.

Що собою являє бактерія хламідіозу?

Це внутрішньоклітинний паразит, який має свою власну ДНК, малорухливий, але досить агресивний. Цей мікроорганізм викликає аутоімунне розплавлення самої клітини і досить швидко поширюється по сечостатевих шляхах і не тільки.

Захворюванню піддається:

• суглобова система людини
  • очі
  • носоглотку
  • легкі (хламідія пневматікус)
  • серцево-судинна система (можливо прояв передінфарктних станів).
    У жінок захворювання хламідіоз зустрічається значно частіше, чому чоловіків.

Захворювання, як правило, зустрічається в комплексі з іншими венеричними проблемами, такими як гонорея, трихомонади, уреаплазмоз.

• Бактерії хламідії досить стійкий паразит, здатний вижити при мінус 70 градусах протягом декількох років.
  • Бактерії хламідії бояться і погано переносять тепло і спеку, хлоросодержащие дезінфікуючі засоби.
  • Інкубаційний період у хламідіозу це від 5 до 9 діб, в окремих випадках до 14 (вкрай рідко інкубаційний період може бути 30 днів).

Клінічні прояви хламідікоза у жінок і чоловіків. Симптоми хламідіозу:

• У чоловіків клінічні прояви цієї патології проявляються у вигляді слизових або слизово-гнійні рясних виділень.
  • Досить часто хламідіоз протікає досить приховано, практично безсимптомно.
  • Виділення мізерні, кілька днів ці виділення можуть бути більш-менш помітними, а потім їх зовсім не видно.
  • У жінок хламідіоз проявляється більш явно, ніж у чоловіків.
  • Уражається уретра, уражаються зовнішні статеві органи.
  • При огляді за допомогою гінекологічного дзеркала, в силу будови зовнішнього (епідермального) шару слизова піхви не буде змінена.
  • Поразки будуть видні в районі шийки матки, де можливі слизисті або слизисто-гнійні виділення.

Хламідіоз може проявлятися в трьох формах:

• гостра
  • подострая
  • хронічна

Інші симптоми:

• запаморочення,
  • неприємні тілесні відчуття,
  • відчуття нереальності навколишнього або власної змінений.

• Гостра форма протікає добре мабуть. З'являються слизисто-гнійні виділення. Все це супроводжується болями при мочеіспучканіі. Можуть спостерігатися болі віддають по ходу сім'яного канатика, болі віддають в органи мошонки - яєчка, придатки, болі віддають в задній прохід.
  • Подострая форма супроводжується згасанням яскравою симптоматики. Хвороба переходить в більш спокійну форму - менш виражені виділення, менш виражені больові відчуття

Хронічна форма протікає практично безсимптомно:

Але в будь-якому випадку, якщо пацієнтом є чоловік або жінка - картина може бути абсолютно різна - як від явно вираженого строкатого прояви у вигляді виділень, так і у вигляді практичного відсутності симптомів. У будь-якому випадку при підозра на таку патологію як хламідіоз, необхідно грамотно і добре зібрати аналіз.

Лікування хламідіозу

• Останнім часом фармакологами придумано і розроблено безліч препаратів, які можуть бути ефективно використані при лікування хламідіозу і повністю виліковують це захворювання. Гострі періоди цієї патології лікують за допомогою таких препаратів як флуконазол або ністатин, що б не розвивалися кандидозні ураження. При необхідності, для поліпшення результату лікування застосовуються місцеві процедури, такі як промивання, ванночки у жінок. В якості місцевого лікування можливе застосування инстилляция (введення в канал) певних розчинів.
    У деяких випадках, після пройденого лікування та здачі необхідних аналізів для підтвердження що хламідіозу немає, але виділення в невеликій кількості залишилися. Ці виділення тривають за рахунок тих невеликих ускладнень, які залишив після себе хламідіоз.
  • Такого роду постхламідіозние стану повинні лікуватися за допомогою місцевого лікування: промивання, інстиляції за допомогою спеціальних розчинів, вагінальні ванночки, вагінальні таблетки, свічки. Такі «постсостоянія» можливі при гострій і хронічній формі хламідіозу у жінок.
    Необхідно знати і пам'ятати, якщо з'явилися проблеми з іншими органами, то лікування повинно бути комбіноване.
  • У чоловіків хламідіоз може викликати такі ускладнення як простатит, везикуліт, орхоепідідіміт. Спочатку необхідно прибрати хламідіоз, а потім лікувати або доліковувати всі інші патології, що виникли в процесі розвитку цього захворювання по іншим ефективним спеціальним окремим схемами. Пацієнтам можуть бути призначені спеціальні препарати для підвищення імунітету. Препарати які будуть дренувати сечовипускальний канал від надлишку слизу.
  • Народна медицина або народні методи лікування хламідіозу без застосування антибіотиків не дадуть ніякого позитивного результату.
    профілактика хламідіозу. Перш за все слід пам'ятати, що будь-який статевий контакт з невідомою партнеркою або невідомим випадковим партнером без презерватива загрожує зараженням не тільки хламідіозом, а будь-яким іншими інфекційними захворюваннями передаються статевим шляхом.

Нагадуємо: Жодна стаття чи веб-сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
                                                                                        Необхідна консультація лікаря.
                                                                       Записатись на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                  ☎ (067) 514 38 38