Гінеколог в м Дніпро. Консультація, діагностика, лікування.

Гінеколог - це фахівець, сферою діяльності якого є виявлення і лікування захворювань жіночої репродуктивної системи. Хороший гінеколог, доктор, який проведе ретельний первинний огляд, якщо необхідно підключить діагностичні заходи і тільки після всього цього, з огляду на всі виявлені нюанси, складе індивідуальну програму лікування або дасть рекомендації щодо профілактики гінекологічних захворювань. Запрошуємо вас, вибрати саме наші клініку гінекології, розташовану в м Дніпро, де працюють дуже грамотні, досвідчені лікарі акушери гінекологи. Лікувально-діагностичний комплекс «Довіра» це провідна гінекологія в Дніпрі. Основні переваги нашої клініки гінекології: У клініці працює колектив професійних грамотних лікарів акушерів гінекологів. Це дає можливість кожному пацієнту, який відвідав гінекологію "Довіра", отримати консультацію фахівця вищої кваліфікації, з великим досвідом роботи, а також при необхідності почути колегіальне думку кількох лікарів.

Кожен лікар гінеколог нашого центру постояно вдосконалюють свої знання, відвідуючи семінари, майстер-класи в м Дніпро, інших містах України, а також ближнього і далекого зарубіжжя. Клініка налаштовує сучасною апаратурою, за допомогою якої проводяться діагностичні та лікувальні заходи на найвищому рівні. Огляд, діагностика, спостереження проходять в комфортних для жінки умовах.

Наші фахівці гінекологи здійснюють:

• нормалізацію менструального циклу;
  • лікування жіночого безпліддя різного характеру;
  • виявлення причин і лікування невиношування вагітності ведення вагітності;
  • лікування патології шийки матки;
  • профілактику і лікування раннього клімактеричного синдрому;
    лікування запальних гінекологічних захворювань здійснюють процедуру штучної інсеммінаціі

Для проведення якісної високоінформативної діагностики гінекологи клініки "Довіра" в Дніпрі використовують:

Лабораторні аналізи сечі і крові серед яких: загальний і біохімічний аналізи крові, аналіз крові на визначення вмісту глюкози, аналіз крові на виявлення сифілісу, ВІЛ, HbsAg, коагулограма та ін.

• Цитологічне дослідження стану шийки матки Розширена відео кольпоскопія шийки матки.
  • Дослідження стану цервікального каналу.
  • Радиоволновая біопсія, з подальшою гістологією.
  • Бактеріологічний посів з піхви і цервікального каналу.
  • Аналізи на гормони.
  • УЗД гінекологічне Доплерографія внутрішніх органів малого таза.
  • Акушерська УЗД
  • Ехогістеросальпінгографію
  • Всі ці лабораторні і діагностичні дослідження ви можете пройти в нашому медичному центрі без черги за попереднім записом, зателефонувавши за телефонами клініки або записавшись на прийом онлайн. Основними напрямками діяльності клініки гінекології «Довіра» в Дніпрі це лікування різного роду гінекологічних передракових захворювань і жіночого безпліддя.

Основні чинники виникнення передракових станів шийки матки:

Діагностування цього захворювання найчастіше відбувається при гінекологічному огляді. Ділянка, на якому є ерозія більш червоного кольору. Якщо доктор доторкається до нього гінекологічним зондом, то ця область починає кровоточити. Для уточнення діагнозу лікар призначає додаткову діагностичну процедуру - кольпоскопію.

• Кольпоскопія - це доскональне дослідження шийки матки за допомогою збільшувального приладу кольпоскопа. Обстеження не приносить жінці яких неприємних відчуттів, воно практично безболісно.
    В ході кольпоскопії, тобто більш детального вивчення шийки матки доктор вирішує, чи треба брати тканину з пошкодженої ділянки для вивчення - процедура називається біопсія.
  • Біопсія - гінеколог бере невелику ділянку тканини шийки матки в області виявленої ерозії шийки матки, для подальшого гістологічного дослідження. І після огляду і отримання результатів кольпоскопії і біопсії, гінеколог вибирає індивідуальну програму лікування.
    Кожній жінці необхідно знати, що ерозія хоч і не є передракових станом шийки матки, і не виявляє себе якими-небудь негативними і неприємними симптомами, але це захворювання яке необхідно обов'язково лікувати. Якщо ерозія існує досить тривалий проміжок часу, то у клітин розташованих біля ерозії може змінюватися структура. Велика ймовірність появи так званих атипових клітин, передракових клітин, а іноді і ракових клітин шийки матки. Погану роль відіграють і інфекції такі як папіломовірусу і вірус генітального герпесу, що є додатковим негативним фактором.

Лікування ерозії шийки матки:

Лікування ерозії шийки матки може бути медикаментозним і немедикаментозним. Тільки доктор після ретельно проведеної повної діагностики, може поставити правильний діагноз і призначити правильний метод лікування шийки матки в конкретному індивідуальному випадку. Одним з найбільш часто зустрічаються хвороб в області жіночої гінекології - це рак шийки матки. Згідно медичної статистики рак шийки матки становить 14% і більше від усієї кількості злоякісних пухлин у жінок.

Pізнопланові запальні захворювання статевих органів у жінки; механічне пошкодження слизової оболонки шийки матки, отримані в різний час - під час пологів, вискоблювання, при статевих актах. порушення гормональної та імунної систем жіночого організму такий важливий фактор як спадковість. Тому так важливо знайти і вчасно звернутися до хорошого гінеколога. Прийти на гінекологічний профілактичний огляд, пройти необхідну діагностику і здати аналізи. І якщо, під час профілактичного огляду, гінеколог виявив у вас захворювання, необхідно пройти курс лікування. Медичний центр «Довіра» м Дніпро запрошує жінок пройти щорічний профілактичний огляд. Щорічна профілактична консультація гінеколога дасть можливість жінці упевнитися у відсутності різного роду патологій жіночої репродуктивної системи або своєчасно звернути увагу на наявні проблеми і вчасно вжити всіх необхідних заходів для запобігання подальшого розвитку гінекологічних захворювань.

Наші фахівці використовують новітні високоефективні методи діагностики і лікування, серед яких:

Метод аргоноплазменной коагуляція Це новий, перспективний і найдосконаліший на даний момент метод лікування гінекологічних захворювань не дає ніяких побічних ефектів. За допомогою даного методу успішно і безболісно гінеколог лікує все доброякісні захворювання шийки матки, а також здійснюється успішне усунення кровотеч.

Радіохвильове хірургічне втручання із застосуванням високотехнологічного апарату «Surgitron». Основні відмінності даного методу лікування від класичної хірургії це невеликі крововтрати, нетравматичний, сувора локалізацією в області освіти, можливістю проводити хірургічні дії в умовах малої операційної, мінімальний час проведення операції і можливість, більш швидке і безболісне загоєння і повернення пацієнтки до нормального звичного способу життя. Знаючи ціну життя і жіночому здоров'ю ми докладаємо всіх зусиль, щоб виправдати вашу довіру і надію і отримати достовірний результат при діагностичному обстеженні та позитивний результат при лікуванні всіх виявлених захворювань репродуктивної жіночої системи. Милі жінки, не відкладайте прийом до гінеколога "на потім".

Запишіться на консультацію до фахівця вже сьогодні. Хороші гінекологи м Дніпро чекають вас в нашій клініці "Довіра".

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом