Біоревіталізація губ

Біоревіталізація губ - це перш за все лікувальна процедура, спрямована на коригування вікових змін в області губ, а також є профілактичною процедурою, яка захищає губи від пересушування і передчасного старіння і лише трохи надає губам обсяг.

Шкіра червоної облямівки губ істотно відрізняється від решти шкіри обличчя. Шкіра губ набагато ніжніше, тонше щодо шкіри обличчя, на ній відсутні сальні залози. У зв'язку з усіма перерахованими вище властивостями шкіра губ найбільш вразлива, і в більшій мірі піддається впливу вітру, сонячного випромінювання, морський і жорсткої води. Тому за нею необхідно доглядати правильно і часом більш ретельно.

Красиві губи одне з основних прикрас особи.

Як же застерегти губи від пересихання, старіння, млявості, появи вертикальних зморшок. Косметологи нашої клініки "Довіра" в Дніпрі стверджують - це перш за все систематичний правильний догляд, а по-друге вам допоможе процедура - біоревіталізація губ
Біоревіталізація губ - це введення в область губ низкомолекулярной гіалуронової кислоти, основна властивість якої - здатність притягувати воду. Після процедури губи що виглядають молодо і привабливо, за рахунок того, що після біореваіталізаціі губи наповнюються вологою.

Показання для проведення биоревитализации губ:

• Нечіткий, неакуратний контур губ
  • Втрачений обсяг
  • Млявість шкіри в області губ
  • Сухість губ
  • Прояв вертикальних зморшок
  • Коригування форми губ, не обов'язково пов'язана з віковими змінами

Ефект від процедури біоревіталізація області губ зберігається приблизно протягом трьох місяців, але все залежить від індивідуальних особливостей організму. Повторювати биоревитализацию губ можна не раніше ніж через 5-9 місяців в залежності від індивідуальних особливостей організму пацієнта - від стану губ перед першою процедурою, від віку пацієнта, від способу життя (шкідливі звички такі як куріння, надмірне перебування на сонці або в солярії, на морозі).

Існує такоже ряд протипоказів:

• онкологічні захворювання у пацієнта
  • если є цукровий діабет
  • герпес, что находится в стадії обострения
  • гострі Інфекційні захворювання в організмі
  • аутоімунні захворювання
  • Індивідуальна непереносімість компонента входити до складу ін'єкції

Результат биоревитализации області губ:

• запобігає передчасно старінню
  • відновлюється контур губ
  • відновлюється колір губ
  • возвращается доглянутий вигляд
  • запобігання потріскування губ
  • відновлюється пружність губ.

У Нашій клініці «Довіра» в Дніпрі, досвідчений лікар косметолог проведе омолоджуючу и коригувальна процедуру біоревіталізація губ

Нагадуємо: жодна стаття або сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до фахівця прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38