Судинні зірочки

Судинні зірочки - косметичні дефекти на шкірі. Це косметологічна проблема, часом досить серйозна, але не представляє небезпеки для організму. Однак в деяких випадках може свідчити про наявність варикозної або посттромботической патології.

Судинні зірочки або телеангтоектазіі

– це дрібні кровоносні судини червоного або синього кольору, їх діаметр 0,1-1,5мм. (Нормою є 0,02). З'явитися судинні зірочки можуть як у чоловіків так і у жінок, але жінки більш схильні до появи судинних зірочок. Можуть зустрічатися в будь-якому місці в залежності від причин, що викликали їх появи, найчастіше це ноги або особа.

Залежно від причини виникнення капілярні зірочки можуть бути:

• венозними
  • артеріальними
  • капілярними

За зовнішнім виглядом судинні зірочки можна класифікувати наступним чином:

• лінійні - червонуваті судинні зірочки на обличчі, що мають назву купероз, можуть бути на внутрішній частині стегна
  • точкові
  • мпавукоподібні - скупчення великої кількості збільшених капілярів, що розходяться в різних напрямках від центральної артеріоли
  • древоводние - частіше зустрічаються на зовнішній поверхні стегон, що розташовуються по колу

Один чоловік можуть зустрічаються різні види судинних зірочок. Внутрішня частина стегна може бути всіяна лінійними зірочками, а зовнішня - деревоподібними. Найчастіше прояв судинних зірочок безболісно, ​​але іноді, в місцях найбільш сильною локалізації з'являється больовий синдром, забарвлення при цьому змінюється на яскраву. Причини появи судинних зірочок у жінок і чоловіків різні.
    У чоловіків це частіше говорить про хронічної венозної недостатності. Виникнення судинних зірочок на ногах це перший явна ознака венозного захворювання. У жінок поява судинних зірочок зазвичай обумовлено гормональними розладами в організмі. Це і перенесені захворювання органів статевої системи, і вагітність, і аборти, гормональні контрацептиви.

Причинами виникнення судинних зірочок може бути:

• гормональні розлади в організмі
  • різні захворювання шлунково-кишкового тракту, серця, гінекологічні
  • застійні процеси в ногах
  • надмірне перебування на сонці
  • надмірне перебування в солярії
  • обмороження
  • куріння
  • надмірні фізичні навантаження
  • наслідок глибокого пілінгу шкіри обличчя
  • спадковість
  • природні процеси старіння шкіри

Лікування судинних зірочок.

• На первинній консультації з приводу видалення і лікування судинних зірочок лікар уважно огляне зони локалізації захворювання. Швидше за все буде потрібно оцінити стан венозного кровообігу в периферичних судин. Ця діагностика проводиться за допомогою ультразвукової доплерографії, що дозволяє визначити стан стінок судин і проаналізувати швидкість потоку крові. Може бути потрібно консультація суміжних спеціалістів таких як гастроентеролог, кардіолог, гінеколог. Ці консультації необхідні для оцінки правильності роботи шлунково-кишкового тракту, серцево-судинної системи, статевої система. Адже саме захворювання органів цих систем можуть провокувати утворення нових судинних зірочок.

Видалити судинні зірочки можливо за допомогою декількох методик:

• Лазерне видалення судинних зірочок
  • Електрокоагуляція
  • Склерозування судин
  • За допомогою радіохвильової хірургії

У нашій клініці «Довіра» в Дніпрі, прибрати судинні зірочки на обличчі, на ногах, і інших зонах тіла можливо за допомогою методу радіохвильової хірургії.
Метод радіохвильової хірургії грунтується на застосування апарату «Сургитрон». Радіохвильове видалення судинних зірочок має багато переваг у порівнянні з іншими методами видалення. При радіохвильової видалення не пошкоджується здорові тканини. Тривалість процедури залежить від оброблюваної площі і займає від 30 до 60 хвилин. Відновлення після видалення венозних зірочок і венозних сіточок відбувається протягом доби. Для вирішення проблеми найчастіше вистачає однієї процедури. Метод радіохвильового видалення зірочок і венозних сіточок сумісний з більшістю косметичних процедур.

Перевагами видалення венозних сіточок і судинних зірочок за допомогою радіохвиль так само є наступні фактори:

• безболісність процедури
  • швидке загоєння оброблюваної поверхні
  • безкровний методики
  • виключається виникнення набряків і опіків, рубців і пігментних плям
  • підходить для смаглявої і засмаглої шкіри
  • можливість видалення як на тілі так і на більш делікатній зоні - шкірі обличчя,
  • не будуть зачіпатися здорові тканини
  • надає стерилізуючий дію, яке перешкоджає попаданню інфекції

Суть методики радиоволнового видалення венозних сіточок і судинних зірочок в блокуванні судин за допомогою радіохвиль, в слідстві чого убіраетсяя потік крові в блокуються судини. Кров рівномірно розташовується в прилеглій зоні по маленьким непомітним судинах за рахунок цього і досягається косметичний ефект від процедури. У клініці «Довіра» даною методикою радиоволнового видалення судинних зірочок і венозних сіточок досконало володіють наші косметологи. Позбутися від цього косметичного недоліку і прибрати судинні зірочки на обличчі і в будь-якій області ви зможете відвідавши нашу клініку в Дніпрі.

Нагадуємо: жодна стаття чи сайт не зможуть поставити правильний діагноз.
Необхідна консультація лікаря.
Записатися на прийом до спеціаліста прямо зараз:
☎ (067) 514 38 38

Записатись на прийом