Розлади харчової поведінки

Розладами харчової поведінки страждають люди, зосереджені на їжі і свою вагу.Будь-яка людина приділяє увагу прийому їжі. Крім того, у кожного є періоди, коли він їсть або менше, або більше, ніж зазвичай.Однак більшість людей повертаються до нормального режиму харчування. Якщо цього не відбувається, швидше за все мова йде про розлади харчової поведінки. Розлади харчової поведінки це серйозні проблеми поведінки і психіки.

Під розладами харчової поведінки розуміється:

• Нервова анорексія, при якій Ви худнете, але не їсте досить тому, що думаєте, що Ви маєте надлишкову вагу.
  • Індекс маси тіла при даному виді розладів завжди нижче норми.
  • Нервова булімія, коли періоди переїдання змінюють періоди чистки організму і відмови від їжі, іноді за допомогою штучно спричиненої блювоти або проносних засобів.
  • Індекс маси тіла при цьому може бути нижче, а може бути і вище нормальних показників.
  • Розлад харчової поведінки з нападами переїдання, коли питання харчування повністю виходять з-під контролю і стають дезадаптивною, неконструктивним способом емоційної регуляції.
  • Жінки частіше, ніж чоловіки, страждають розладами харчової поведінки. Як правило, вони проявляються в підлітковому віці і часто є сусідами з депресією і тривожними розладами.

Розлади харчової поведінки можуть призвести до захворювань серця і нирок і навіть до смерті. Своєчасне лікування дуже важливо.

Лікування розладів харчової поведінки:

Лікування розладів харчової поведінки включає в себе моніторинг, психотерапію, консультування з питань харчування, і іноді лікування ліками. На превеликий жаль смертність від нервової анорексії стоїть на другому місці за частотою смертей від наслідків психічних розладів, після депресивних.

У нашій клініці Довіра в Дніпрі прийом веде досвідчений психолог, психоаналітик, психотерапевт, який зможе допомогти вам або вашим близьким.

Нагадуємо: Жодна стаття чи веб-сайт не зможуть поставити Правильний діагноз.
                                                                                        Необхідна консультація лікаря.
                                                                       Записатись на прийом до спеціаліста прямо зараз:
                                                                                                  ☎ (067) 514 38 38